Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 245)
    • De lichte regen blijkt stevige regen te zijn maar over een uurtje zou het droog moeten zijn hier. :what: Dan ff auto kuisen…..Het kan mij niet schelen maar ik zal cabrio rijden vandaag 😈 Desnoods met een muts en handschoenen :salut:

@ cabrio Wim: het weer is hier exact zoals voorspeld: vanmorgen regen, nu bewolkt maar droog en het klaart op. deze middag opklaringen en zon

@ boxsterwalter: ik zorg voor een extra exemplaartje voor jou

@ deepee ,

Is er soms terplaatse nog een kopie te beschikking van het roadbook ?? door omstandigheden kan ik het niet printen ( Net verhuist printer nog netjes ingepakt )

Tot seffes

Wim

Veel plezier mannen, maar als ik het weer zo zie als ik naar buiten kijk is dit niet mooi. 😥

[quote=”Harley G” post=179987]Alvast bedankt deepee! Ziet er dik inorde uit. :relaxman:
              Ben er alleen nog niet uit of het zinvol is om de *porsche morgen nog te kuisen :think: …..als ik nog een uurtje naar daar moet bollen en de baan ligt nat… :bounce:[/quote]

enkele schoonmaakproducten in één van beide koffers … dan zal ik een emmertje water meebrengen. laat maar weten via GSM of het nodig is.
              ook de andere deelnemers kunnen me vandaag via GSM (op het roadbook) bereiken mocht dat nodig zou zijn. ik ga nu nog een paar uurtjes slaap vatten :sleep:

Morgen is het de herfstrally van de Porsche Classic Club België met start in Koningshooikt (8.30-9.30) en einde bij Classic Car Center in Wijnegem (ong. 17.00). Mogelijk zijn de 356 rijders daarheen.

Alvast bedankt deepee! Ziet er dik inorde uit. :relaxman:
                  Ben er alleen nog niet uit of het zinvol is om de *porsche morgen nog te kuisen :think: …..als ik nog een uurtje naar daar moet bollen en de baan ligt nat… :bounce:

het finale roadbook is aan alle deelnemers per email verzonden. spijtig genoeg niks meer gehoord van het groepje 356 rijders 😥
                    nog één nachtje goed uitrusten en dan :driver: :music: :relaxman:

volgens het meest recente weerbericht: lichte regen mogelijk in de ochtend en daarna opklaringen, temp 19°C

XXX

Hey Walter,

Om 12u30 op de parking van het benzinestation voorbij rond punt Wommelgem.
                      Nog kandidaten?

Tot morgen! :relaxman: :relaxman: :relaxman:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=179961]Is er een treintje van uit Antwerpen???[/quote]

Peter , als jij de locomotief bent, pikken wij ons wagonnetje wel aan in Wommelgem op den E313 ( naftpomp ). Laat maar weten om hoe laat.

het parcours van de rondrit moet aangepast worden omwille van het “sunset dance festival” dat vanavond doorgaat op domein de “lilse bergen”.
                          ik heb een lus in de rit voorzien en stuur straks alle deelnemers een update van het roadbook met afstanden in KM. zijn er *porsche ‘s met mijlentellers die deelnemen ?

Ik kom ook!

Ik ga moeten passen. Zonet vastgesteld dat er een vlotter los in mijn karterpan ligt…Morgen karterpan verwijderen… :bounce: Kga naar mijn favoriete club zien sebiet, met veel bier in de hand…
                              PISSED

Wij zijn ook aanwezig. :up:

Jan

Hallo ,

Ahh die foto op de brug is 400 meter van mij deur :up:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.