iemand al eens gaan kijken?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 iemand al eens gaan kijken?

• Maker
    Discussie
  • Ben al tijdje op zoek naar 924 die omgebouwd is naar 944

http://www.kapaza.be/detail/2491286/Porsche_924.html

Dit leek me dan ook leuk, maar heb nog geen tijd gehad om eens te gaan kijken. Iemand die toevallig al gaan kijken is?

Graga uw indruk over goede/slechte punten.

al Merci
    Niko

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Guy

Klopt Koen… nog 1 jaartje wachten 🙂 D lol:

Ik denk vanwege de wegentaks etc
        Anders vroeg hij niet naar een oldtimer 924.
        Deze zijn er nog niet in 944

[quote=”stefx911″:2ta1mcx1][quote=”nicolaz”:2ta1mcx1]Ben al tijdje op zoek naar 924 die omgebouwd is naar 944

Niko[/quote]

Misschien domme vraag maar waarom zoek je niet ineens een 944 ?
          Dan heb je een originele 944 look 😉 [/quote]

en de prestaties van een 944…

[quote=”nicolaz”:wqt042tv]Ben al tijdje op zoek naar 924 die omgebouwd is naar 944

Niko[/quote]

Misschien domme vraag maar waarom zoek je niet ineens een 944 ?
            Dan heb je een originele 944 look 😉

Voor 2000 Euro lijkt dit een koopje maar ik vrees dat het nog minstens zoveel zal kosten om hem een beetje betrouwbaar te krijgen. Een goedkope Porsche bestaat niet, ofwel is de prijs bij aankoop laag en zit je nadien met de problemen én de kosten ofwel betaal je bij aankoop wat meer. Als je de looks van een 944 verkiest ga dan in één keer voor een echte, deze zal zijn waarde beter behouden als je hem ooit wil verkopen. De prijzen van een goede 924 zitten volgens mij rond de 3000 à 4000 en van een goede 944 rond de 4000 à 5000. De eerste 944’s van bouwjaar ’82 worden volgend jaar trouwens ook oldtimer.
              (in welke taal is die advertentie geschreven ? 😀 )

Nicolaz , je hebt een PB-tje 😉

mij lijkt dat geen te zotte prijs
                  als hij goed is tenminste

en als hij hem laat keuren voor verkoop is het zeker goed dan kan je inschrijven en beginnen met rijden

ikvind zo een 944 look heeft wel iets
                  mc klusky heeft nog zo een speciaaler kit je staan is een 24 met 968 look
                  met een platte kofferklep en 968 lichten

Let goed op hoe die 924 gemaakt is, de extra stukken, of alles mooi past ed.
                    Let ook op de typische kwaaltjes van de 924..

Als je die niet koopt, ik ga deze week naar een andere kijken, die leek mij op het eerste zicht goed, deze week eens goed kijken en dan laat ik wat weten 😉 ‘t Is een bruine.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.