iemand ervaring met AE Cars uit Izegem?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening iemand ervaring met AE Cars uit Izegem?

• Maker
    Discussie

• Ive

Zoals de titel dus al vraagt, iemand ervaring met AE Cars uit Izegem?
      Positief of Negatief, service?
      Ik heb er een mooie P zien staan, maar als ik hun site zie, lijken het allemaal wel TOP wagens.

Bedankt alvast

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • ik dacht dat iemand van het forum er eentje te koop heeft

Ive

Bedankt Stijn.
          Iets effectief idd nog niet op het oog, maar wel al aan t uitkijken voor in ‘t voorjaar.
          En bij AE-Cars stond wel een 996 4S die mijn interesse wekte. Dus zoals iedereen hier wel weet, kan het ineens vlug gaan ook hé. Zeg nooit nooit.

ah, ik dacht dat je effectief al iets op het oog had
            Waar ik bvb geen goeie ervaring mee heb is powercars.

Ik bel ze op voor een cayman en vraag of ze interesse hebben om mijn huidige porsche aan handelaarsprijs over te nemen. Zeer zeker meneer, kom hem eens tonen.
            Ik rij speciaal naar daar, toon de wagen.
            Week later nog geen nieuws.
            Ik bel ze op: goch ja, dat zijn oldtimers, dat kopen wij niet hoor….

Vond ze nogal arrogant.
            Wat ik daar wel leerde is dat 90% van hun wagens bvb uit Italië afkomstig zijn. Op zich geen problemen mee, maar dat is nu net wel een land waarover soms eens gezegd wordt dat er makkelijk kmfraude kan gebeuren
            Stonden ook wat wagens waar bvb een bumper afwas, of de badges. En de uitleg was steeds dezelfde: ja, we spuiten de steenslag nog even weg.
            Hmmm op zo’n moment begin ik al wat achterdochtig worden..

Ive

k heb eens op die un site gekeken, maar de wagens die daar aangeboden worden zijn toch allemaal vér boven mijn budget hoor 🙄

persoonlijk geen ervaring met Bavaria…
                Mijn 987 werd er jaren geleden door de vorige eigenaar gekocht aan pakweg 25k-30k km (vermoed ik), dus een relatief nieuwe/dure wagen toen op dat moment.

Toen ik hem gekocht had aan iets van een 40 000km, stuurde ik hen een mail met wat uitleg en de vraag of ik welkom was voor het onderhoud bij hen te laten doen.
                Nooit enige reactie op gekregen.

Voornamelijk import wagens (uit Italië?) Op autoforum.be is hier ook een topic over maar daar zijn de ervaringen / reacties iets minder… Zelf geen ervaring mee dus ik spreek me er niet over uit. Heeft wel heel veel wagens staan dus er is een reden dat het een goed draaiende zaak is.

XXX

Yep, dat was zo, en de 4S kwam van bij PON NL.

Bavaria Motors is ook een serieuze dealer in vanallesennogwatalsjecentenhebt :engeltje:

Ive

Hey Drip, dat weet ik nog goed, de Turbo carbio van Philip hé. Toen kocht hij een 4s carbio maar k weet niet of die ook van AE cars kwam.
                      Mijn gevoel zegt ergens ook dat AE Cars één van de serieuzere handelaars is, vandaar dat ik deze topic heb geopend om toch wat meer info in te winnen.

Greetz

XXX

Ben daar eens een 997 Turbo mee gaan verkopen.
                        Ze weten goed waarmee ze bezig zijn qua Porsche toch zeker.

Succes met de zoektocht en/of aankoop.

Ive

Het onderhoud vind ik even belangrijk dus vind ik zeker een pluspunt bij deze garage. Wat de prijzen daarvan zijn t.o.v. een concessiehouder weet ik ook niet eigenlijk.
                          De aankoopprijs ligt idd iets hoger heb ik al opgemerkt, maar dat betaal ik er dan graag bij als de auto verzorgd en in betrouwbare staat is.

verkoopt zeer veel Porsches, heeft een goede naam.
                            Ik heb er destijds mijn 987 overgelaten, verliep allemaal zeer zeer vlot.

Alles staat imo iets te duur geprijsd, maar het geraakt wel verkocht. Uiteraard moeten ze ook garantie geven, en moeten de showroom en ambassodor misses ook betaald worden.

Denk dat je wel op beide oren kan slapen bij die mannen….
                            Niet onbelangrijk: is niet enkel verkoop, maar doet ook het onderhoud…

JV

Heeft een aantal 996 C4s staan, die er volgens mij toch al even staan.

Zijn betrouwbaarheidscore op Autoscout is 5/5 van 18 reviews en op Google 4,2/5 van 29 reviews.

Klik, een topic dat doorloopt tot vorige maand 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.