Iemand ervaring met Bullock anti-theft systeem ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Iemand ervaring met Bullock anti-theft systeem ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik zou mijn wagen graag beveiligen met zo een Bullock anti-diefstal systeem. Nu blijken die in verschillende maten te bestaan.
    Iemand ervaring met zo een slot voor zijn 911 (bouwjaar 1988) ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik heb er eentje die van mijn vader is geweest voor zijn Opel calibra en past wonderwel op mijn 924S. Er zijn dus verschillende modellen en helaas is de website italiaans wat het er ook niet gemakkelijk op maakt. Ik denk dat de betere autoshops ze nog verkopen, bij autoparts in alle geval wel. Volgens mij nog steeds “a pain in the ass” voor de gelegendheids dief die dingen 😈

http://www.ad-autoparts.be

Ik heb er ook eentje in mijn Targa van ’87 liggen, maar ik hang hem altijd aan het stuur ipv aan de pedalen. Is sneller en gelegenheidsdieven zien hem al langs buiten hangen.

Ik heb hier zo eentje liggen.
          Weet niet juist welk model maar die past in geen enkele auto die ik had de laatste 5 jaar 😯
          Denk dat je goed moet passen voor je koopt. Zullen wel verschillende types in zijn.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.