Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Iemand ervaring met fvd chip voor porsche 911 3.2
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door J.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Idd, bestellen bij 911chips.com.
Hoelang is dar onderweg? Een weekje, tien dagen? Het ligt waarschijnlijk langer bij de douane dan dat het onderweg is van amerika naar hier..
Vraag of hij het wil opsturen als een geschenk, dan kan het zijn dat je geen tax moet betalen.Ik zou volledig uitleggen welke motor je hebt en welke veranderingen je eraan gedaan hebt, en eventueel de dingen die je nog van plan bent zodat hij op de hoogte is.
Alles wat effect heeft op het vermogen van je motor is belangrijk.
Hij heeft een eenvoudig invulformulier op zijn site waar je alles in kwijt kan.
Als je met vragen zit kan je die altijd stellen, hij is heel hulpvaardig.Beste,
je moet dat toch bestellen in de USA? hoe lang is dat ding onderweg?
Mijn wagen is een 3.2 met cat en heeft 217 pk, is een Duitse wagen geen Amerikaan. rijdt op 95 ipv 98
Ik heb reeds een sportcat van FVD gemonteerd.
Hoe kan ik hem dat melden? heeft dat invloed?Mvg
De chips van steve Wong hebben een heel goede reputatie.
Ze maken je motor net wat pittiger en levendiger. Ik ben er heem tevreden van.
Ik heb de mijne gekocht toe ze 300$ kostten. Ik denk dat ze nu wat duurder zijn.
Steve is een actief en respectabel lid van pelicanparts. Hij weet wat hij doet en kent porsches. Bijkomend voordeel is dat als je nu een chip koopt voor bijvoorbeeld een standaard motor, en je beslist later op een ander uitlaatsysteem en bvb andere nokkenassen te plaatsen dan kan je je chip terugsturen om de software (gratis)te laten aanpassen aan je nieuwe motorconfiguratie.Goedkoper dan een lb1 kit en in mijn ogen even goed.
Heb vroeger bij mijn 911 3.2 Carrera ook een Steve Wong chip gehad, is een echte aanrader !
Mocht je niet tevreden zijn mag je je chip terugsturen & betaalt hij je terug 🙂
Kun je vinden op http://www.911chips.com/
jammer had echt interesse.
Kan je mij wat meer zeggen over de wong chip?
Waar te krijgen? prijs?Mvg
Kempen, regio geel
Ik had al een pb over de kit, die persoon is geinteresseerd maar ging eerst babbelen met zijn garagist.
Ik wist niet dat het zo snel ging gaan…
Als het niks wordt, ben jij de volgende, ok? (Sorry)EDIT: verkocht voor ik het zelf goed en wel door had….
De kit stond eigenlijk nog niet te koop, maar omdat Ronvos er wat over vroeg, bedacht ik me dat ik hem evengoed kon verkopen.
De kit heeft even op mijn wagen gestaan en werkte goed.
Dan heb ik een motorrevisie gedaan en mijn motor is niet echt “standaard” meer…Omdat de software op de chip is geschreven voor een originele motor, zal deze nu niet meer optimaal werken en heb ik de kit na de revisie niet meer geinstalleerd.
Er zit nu een Steve Wong chip in, die wel werkt.
De software van de lb1 kit laten aanpassen wou ik niet omdat het dan geen originele fvd kit meer is.Het ligt al enkele jaren in een doos, dan kan er beter iemand anders plezier van hebben.
Ik geloof dat hij 1250 nieuw kost, ik heb hem bij bij 911motors gekocht in Zoersel (nu Westmalle) voor 900.
Mag weg voor 450, als iemand hem wil.Ik zal er eens wat fotos van nemen en een te koop draadje maken.
@gman. Waarom verkoop je deze?
Kan deze eenvoudig getest worden voor aankoop?
Lb1 kit van fvd?
Werkt goed, vooral de gas respons is veel beter!Ik heb er eentje te koop, gebruikt maar in goede staat, als je geïnteresseerd bent….
Luchtmassameter (hot wire), luchtfilter, en chip, met volledige stuurdoos.
Geef maar een seintje
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.