iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?

• Maker
    Discussie
  • hallo, kwam tijdens het surfen een leuke nederlandse website tegen in polyester en carbon onderdelen voor 911 en andere porsche type’s, zijn er mensen die deze frima kennen? het is tenslotte net over onze landsgrenzen!

http://www.rnr-porscheparts.com/

thx….janneman

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • helaas geen foto’s van de spoiler op een niet turbo front, je zal hiervoor je verbeelding moeten gebruiken vermoed ik! groeten jan

ps: neus anders zelf eens rond op de site van dp motorsport:

http://www.dp-motorsport.de/

[quote=”jeansprint”:2r7l5838]hallo, heb al nieuws van dp motersport, de spoiler is verkrijgbaar voor een niet turbo front en kost taxen incl. 464.00 euro, wat een vergelijkbare prijs is met de voorspoiler van rnr, levertermijn circa 1 week! groeten janneman[/quote]

Hallo,
        Zou je aan foto’s kunnen geraken van een niet turbo front ?

RNR is vorige week al eens bij mij langs geweest…

De man levert mooi materiaal, is een kleine zaak, hij werkt alleen van bij zijn thuis uit met hulp van zijn vrouw (parttime)… levert veel onderdelen voor circuitwagens.

hallo, heb al nieuws van dp motersport, de spoiler is verkrijgbaar voor een niet turbo front en kost taxen incl. 464.00 euro, wat een vergelijkbare prijs is met de voorspoiler van rnr, levertermijn circa 1 week! groeten janneman

hallo, wat ik je al kan meegeven is het volgende: een vergelijkbare spoiler bij RNR kost 349.95 euro, in deze spoiler zijn openingen voor verstralers voorzien, die je kan opvullen met een paar “air ducts”, kostprijs 115.95 voor links en rechts, dus samen een kleine 500 euro zonder verven en montage!

heb eveneens een mailtje gestuurd naar dp motersports met de vraag of ze er ééntje in het gamma hebben voor een niet turbo front en wat de kostprijs is voor zo een uitbouwsel ( 🙁 ( ), hou jullie op de hoogte

groeten janeman

[quote=”jeansprint”:3bd3foqz]hallo, echt iets van plan ben ik niet direct, maar kijk al eens rond voor een voorspoiler die onder de originele bumper past en RNR heeft zo een model in zijn gamma, vandaar de vraag, ook dp motorsport heeft zo iets, maar dacht enkel voor een turbo breede voorkant, ter illustratie een foto van wat ik juist bedoel:

al twijfel ik soms (was/is ook zo met een ducktail) of het wel staat met het zeer brave uiterlijk van mijn 911??? wat denken jullie??? groeten jan[/quote]

Die spoiler onder de originele voorbumper vind ik persoonlijk prachtig staan !
                Mocht je meer info hebben (prijs e.d.) had ik dat graag van u vernomen.
                De aankoop wil ik wel overwegen . . .

hallo, echt iets van plan ben ik niet direct, maar kijk al eens rond voor een voorspoiler die onder de originele bumper past en RNR heeft zo een model in zijn gamma, vandaar de vraag, ook dp motorsport heeft zo iets, maar dacht enkel voor een turbo breede voorkant, ter illustratie een foto van wat ik juist bedoel:

al twijfel ik soms (was/is ook zo met een ducktail) of het wel staat met het zeer brave uiterlijk van mijn 911??? wat denken jullie??? groeten jan

RNR komt morgen langs bij ons we zullen eens zien wat ze te bieden hebben

en ik kan die bumpers voor een 2.8 RS en 3.0 RS aan een forumprijsje bezorgen… 😉

De bumpers van die 996 op de foto heb ik ook in voorraad, 2 stuks, mogen weg aan spotprijzen. en passen ook op boxsters
                        🙄 Effe ter info 🙂

Zijn dezelfde zaken die je vindt bij http://www.GT-racing.com
                          Mocht je bepaalde polyesterdelen zoeken laat het me gerust weten.

Ben je iets van plan jeansprint ?

Ik ben al een hele poos van plan om daar eens een kijkje te gaan nemen, maar tot op heden is het er nog niet van gekomen. Ik ben zelf opgegroeid in Terneuzen, maar degene die dit bedrijf runt ken ik (nog) niet.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.