Iemand ervaring met Vankessel porsche?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Iemand ervaring met Vankessel porsche?

• Maker
    Discussie

• Frederic_911
    Deelnemer

Een collega van mij is op zoek naar een 911, liefst ouder dan 25 jaar. Bij Vankessel heeft hij er een paar zien staan die leuk zijn van prijs, maar is de handelaar betrouwbaar? Heeft iemand met deze handelaar ervaring?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Mijn 911 komt bij Van Kessel en is volgens mij in een prima staat.

Hij staat nu bij RSR omwille van een klein mini olielekje en de noodzakelijke Belgische-overheids-aangelegenheden zoals een gelijkvormigheidskeuring enzo.

Ik vond Mario zelfs te eerlijk voor een autohandelaar (mijn verontschuldigingen aan autohandelaars wereldwijd 🙂 -) )

Soit, ik heb enkel goeie ervaringen bij Van Kessel. Er zullen er waarschijnlijk ook wel anderen zijn…

Idd met Tom en Mario valt zeer goed te handelen, met Mario al iets beter dan met Tom maar als je iets zelf niet gezien of ondervonden hebt (defect of schade) zullen zij het je ook niet zeggen… Dus goed uit je doppen kijken !

Wim

Had hij van te voren dan geen proefrit gemaakt 🙄 Elke auto die we daar gekocht hebben, heb ik met gereden. De laatste die ik daar voor een kennis gekocht heb, schakelde niet goed synchroomringen van 2 en 3 weg. Na vermelden kregen we deze erbij plus een nieuw tefloncup voor de pook.
            Dus nogmaals kijken, rijden en onderhandelen.

klopt wat wim zegt, maar je moet echt wel opletten want een porsche restaureren of in orde zetten kan een pak meer kosten dan een goede tweedehands te kopen + alle miserie vandien.

Heb er daar ook al 2 gekocht en éénmaal hebben ze me bedrogen door een stuk te plaatsen dat kapot was. Heeft me nog vele extra euro’s gekost.

Een goede vriend van mij heeft daar ooit een 944 gekocht, wou na betaling naar huis rijden en een paar versnellingen werkten niet na 500 m teruggekeert en als hij wou kon hij er nog een versnellingsbak bijkopen.
              Als je er niets van kent leggen ze u erop 😉

Wim

Tom en Mario van Kessel zijn handelaars net als alle andere, maar verder wel betrouwbaar. Zijn in en verkopers, doen niks aan de Porsche’s.
                Aleen als je daar een Porsche koop is het what you see is what you get, en op het faktuur staat altijd> gekocht in de staat waarin in hij zich bevind.
                Dus garantie is er niet ter sprake, niet als jij dingen ziet bij de onderhandeling, want daar doen ze niet moeilijk over, geven desnoods een ander onderdeel erbij.
                Mijn 2 cabrio’s komen er ook vandaan, en moet zeggen dat ik nog nooit voor verrassingen ben gekomen, laatste die ik daar gekocht heb (de grijze) stond daar in opdracht van PCG en mocht na de koop naar daar voor alles verder af te handelen.
                Geef je maar een tip, neem iemand mee die ECHT verstand heeft van Porsche, en denk dat je daar wel kunt slagen, maar laat niet de verliefheid toeslagen 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.