Iemand gedacht welke kleur dit is?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Iemand gedacht welke kleur dit is?

• Maker
    Discussie

• Andy
    Deelnemer

goeiendag allemaal,

ben hier nieuw dus hoop dat ik deze topic op de juiste plaats post.

ben een enorme liefhebber van porsche, maar zelf éne hebbe zal pas voor binne enkele jaren zijn.

ben nu voor de moment een golfke 1 aant opmaken en heb de kleur gevonden die ik wil.

maar ik weet alleen niet welke dit is, naar het schijnt zou het een porsche kleur zijn? iemand enig idee?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Ik denk dat die 996 ‘sealgray’ heet, en naar mijn weten wel een P kleur …

Yep, dat nog eens ne mooie 996 die van Dirk.

Produceert ook een pracht van een geluid !

Dat kan Carrera4S zeggen het is zijn prachtbolide.

Die kleur van die Golf lijkt me zeer sterk op een Lexus kleur.
            Het is heel zeker GEEN Porsche kleur.

en nu we toch bezig zijn , kan er me iemand zeggen welke kleur of kleurcode dit is ?

die vind ik knap ! misschien iets voor een rsrlookske dat ik hier heb staan…

Maar ga toch maar voor de Gulf kleuren hé Dave 😉

ik wou ook net zeggen dat dit geen porsche kleur is maar negen kansen van de tien een eigenmengeling met een porschekleur als basis…

vind het wel een knappe kleur… zelfs voor een porsche

Inderdaad geen Porsche kleur.

Misschien 3 verschillende Porsche kleuren die ze bij elkaar gegooid hebben, dat zou wel kunnen 😉

Anoniem

en de luc kan het weten 🙂 )

Sorry dit is echter geen Porsche kleur

Ik heb een Golf MK1 GTI te koop momenteel.
                          Er zit nog een complete tweede motor bij.
                          Ook een zeer zeldzme korte 5 Bak origineel VW.
                          Deze hervalt maar 500 toeren per minuut ipv 1000

Met de kleur kan ik je echter niet helpen…

Als het een recente kleur is kan je misschien eens bij een dealer binnenspringen.
                          Heb wel boeken met alle kleurcodes enzo maar daar staat enkel de omschrijving en code in, geen voorbeeld.

Als je een voorbeeldkleur hebt kan je de verf wel laten maken hé. Misschien eens vragen of je het tankklepje mag lenen
                          😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.