iemand intersse ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop iemand intersse ?

• Maker
    Discussie
  • gt3rs
    2007
    46000 km
    80000€ btw in

Attachments:
    • 20121010_111243.jpg
    • 20121010_111255.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Is een deal Jp ,elk x euro en hij is van het probleem verlost ,nu nog een aanhangwagen wat sponsors en we zijn vertrokken .
      Race-team W-Vl.Porscheforum.be

Zeg mannen, samenleggen? [IMG]http://i49.tinypic.com/ztw1a0.gif[/IMG]

Mits beetje aandringen deed hij er vorig jaar al 10.000€ van de prijs, meeneemprijs zonder garantie wel te verstaan :wtf: :wtf: :wtf:

Staat die wagen er nog steeds ? Toen met 14000 km en een Vp van 105000 euro . 😥

[quote=”RS” post=109922]er staat er eentje al bijna 1 jaarke (met CS) 3 km van mijn deur te koop…
              Geraken niet meer verkocht, en ik wacht tot… 😈 (erg weet het 😳 )[/quote]

Weet welke je bedoeld. Zit ook nog te wachten 😈 Ik woon er dichter bij, dus mss ben ik eerder dan jou 😆

@Etieke nu valt mijn frank ,die wagen al heel lang geleden tegen gekomen ,stond toen op mobile met iets meer dan 30000 km .

er staat er eentje al bijna 1 jaarke (met CS) 3 km van mijn deur te koop…
                  Geraken niet meer verkocht, en ik wacht tot… 😈 (erg weet het 😳 )

Heb hem ook al zien staan, en staat er nog 😈 😈 😈

Klopt .
                      zowel op de WRX als de 968CS staat roest op de schijven.

@etieke
                        roest krijg je al redelijk snel op je schijven, als je gewoon je wagen wast en ergens plaats zonder er echt mee te gaan rijden heb je ook al redelijk wat roest op je schijven, na 1maal remmen is dit normaal weer weg

Mooie RS, wel geen sport chrono en geen CS dus prijs iets te hoog 😉
                          En toch, net even gemeten…past zonder problemen in mijn garage :lekker:

Zeeeeeeer veel interesse… :mrgreen:

inderdaad is em dat
                              alleen kost ie nu 4000€ meer dan ie tegen mij gezegd heeft .
                              onderhandelingsmarge ingebouwd zeker.

@ funny
                                  hij staat staat hier in genk bij geurts car center .
                                  was daar net binnen (letterlijk ) toen ik er moest zijn voor nazicht van mijn camionet.
                                  ik ken niks van de historiek , ik zie alleen roest op de remschijven waardoor ik vermoed dat ie langere tijd heeft stilgestaan , en “gekke ” tekeningen op de schijven , door de reostvorming of barstjes in de schijven dat weet ik niet , daar heb ik niet genoeg kennis voor .
                                  maar al bij al blijft het ne ferme bak , maar helaas voor mij buiten budget.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.