- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 juli 2014 om 04:04
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een onderwerp gestart over het verwijderen van een aftermarket alarm:
Met hulp van Daxmanian en FirstP zijn we er ondertussen in geslaagd het aftermarket te verwijderen (doorlussen etc) maar toch start de wagen nog niet :bounce:
Blijkbaar reageert de Immobiliser niet meer op de Porsche afstandsbedieningen (we hebben er 2 geprobeerd) en daardoor kan die het signaal niet doorgeven aan de Porsche alarm unit om het alarm te deactiveren etc. We hebben zelfs getracht de afstandsbedieningen te herprogrammeren, maar daar reageert de Immobiliser ook niet op.
We hebben dus een sterk vermoeden dat er iets mis is met de Immobiliser zelf. Om helemaal zeker te zijn zouden we eens willen testen met een andere Immobiliser unit. Dit moet dan wel exact hetzelfde type zijn uiteraard.
Onderaan een fotootje van mijn Immobiliser unit. Is er iemand met hetzelfde type die bereid is om even te wisselen van Immobiliser unit om te zien of het probleem inderdaad daar ligt? Ik wil nml 100% zeker zijn dat het daaraan ligt, vooraleer ik een nieuwe koop (zijn dure dingen, ook tweedehands…).
Alvast bedankt!!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.