Home › Forum › Porsche Talk › ietsje meer geluid please
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door de Geert.
-
MakerDiscussie
-
2 mei 2014 om 18:55
jongens ik heb al speedart uitlaat potten zitten ,toch valt het geluid wat tegen hoe zou ik dit wat kunnen verbeteren?
-
MakerDiscussie
-
@Krokodile, Die is wel grof zeg, maar wel een goeike en moet ik zeker onthouden 😀
Het ideale gewicht van je schoonmoeder = 500 gr + de urne. 😆 😆
Past die in mijn uitlaten dan 😯 😯 😯 :happydance: :happydance: :happydance:
[quote=”FCBloveschampagne” post=169004]Voor wie een nog hoger door merg en been gaand geluid wil, ik kan gratis mijn schoonmoeder opsturen[/quote]
Kan ze koken ?
Voor wie een nog hoger door merg en been gaand geluid wil, ik kan gratis mijn schoonmoeder opsturen
Heb ook de 200 cell-kats van bij Gert en ben er super tevreden over. :happydance: :driver:
Heb nu de Carnewal RSR alsook (recent) de luchtfilteraanpassing. Gisteren eerste testritje gedaan. Stapvoets op de E 313 :bounce: Kan wel zeggen dat deze combi redelijk veelbelovend klinkt. :music:
Nu nog de 200 cell-kats. Groupbuy ? iemand….Attachments:[quote=”stoffel9974s” post=168040]De helmholts staat open als je hem pas start zekers , sluit vanzelf na paar minuten … kan dat ?
Denk omgekeerd. Staat dicht en opent vanaf een bepaald toerental.
Begin da ding maar s te zoeken hierin
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Attachments:[quote=”Rocco” post=168031]carnewal heeft zelf een 993 en kan je ter plaatse het geluid laten horen ;)[/quote]
Ahhh…ok dat wist ik niet…..zodra ik de plaat heb ga ik er achteraan.De helmholts staat open als je hem pas start zekers , sluit vanzelf na paar minuten … kan dat ?
Ja geloof dat er nog mensen zijn die wat min lawaai bij hebben !
carnewal heeft zelf een 993 en kan je ter plaatse het geluid laten horen 😉
[quote=”993″ post=167937]De mijne maakt wat weinig geluid vind ik….alléén op lange ritten moet het echt niet luider.
Daar ik echter voornamelijk korte ritjes doe, mag het een maatje meer zijn.
Ik zou wel graag bij Carnewal de potten laten aanpassen, maar vrees dat ik het dan wat te luid ga vinden.
Nu heb ik hier al met Daxmanian z’n 993 meegereden met een aangepaste pot en is echt niet teveel.
Hoe weet ik nu dat de potten van carnewal naar mijn zin gaan zijn?[/quote]http://www.oettle-tuning.de/epages/61293769.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61293769/Categories/Soundfiles/993_SoundfilesHier kan je de 993 bypass-uitlaat eens horen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.