igike stelt zich even voor wegens aankoop Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! igike stelt zich even voor wegens aankoop Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

reeds enkele jaren denk ik eraan om een Porsche Cabrio te kopen naast mijn dagdagelijkse wagen maar het kwam er maar niet van( Audi break, nodig voor mijn werk).Met mijn huwelijk in het zicht leek het me de ideale moment om eentje aan te schaffen. Ik kijk er tevens al lang naar uit om in het weekend sportief en cabrio te cruisen in een Porsche.
    Ik heb toch meteen heel wat vragen en reeds problemen ;-( vandaar dat ik me heb lid gemaakt op het forum.

Ik hoop veel te kunnen bijleren van al jullie posts! Bedankt alvast allen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom en ook ik geniet sinds kort van mijn Boxster S. A dream that came through! Goed rondkijken en leren en je tijd nemen en dan pas kopen. Succes!

ik kijk er alvast ook heel erg naar uit om te gaan touren! hopelijk zijn deze problemen van zeer tijdelijke duur…

Welkom! Ben zelf een trotse Boxster eigenaar sinds half februari en heb er al een 6000km mee gereden. Inclusief een weekje Frankrijk! Fantastisch leuke wagen!

welkom
            op dit leuke forum
            en succes met je zoektocht
            :drink:

thanks Allen!

Welkom Igike op dit forum.
                Er zijn hier heel veel mensen die je van raad en daad kunnen voorzien.
                Hopelijk komt het met de Porsche net zo goed als met je bruidje.
                Ik hopp dat je van beiden snel kunt genieten.

Welkom op het *porsche forum. :drink:

S2

Welkom hier en veel succes in je zoektocht!

dank je Patrickvb… de wagen leek ook perfect in orde aangezien er een geldige keuring van verkoop bij was maar om die dan in te schrijven mag dit max. 2 maanden oud zijn… De wagen was al gekocht en het ‘onverwachte’ kwaad reeds geschied…

Welkom op dit informatieve en gezellige forum.
                        Heeft al iemand naar foto’s gevraagd? 😉

Hopelijk kan je de aankoop van de Boxster snel afronden. En anders, meer dan voldoende aanbod op de markt die administratief wel in orde zijn.

thanks boys, ik krijg stilaan het gevoel dat ik het ga kunnen gebruiken dat geluk 😉

XXX

Welkom Igike, succes met de zoektocht 😀

J

alvast welkom!

waar ben je naar op zoek? jong, oud, water of lucht?

EDIT: boxster, ik las net je andere post.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.