Ik ben …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik ben …

• Maker
    Discussie
  • nieuw op dit forum hier.

Gaetan, 31 jaar, fervente Porsche liefhebber. Ik heb tot op heden altijd het geluk gehad om met leuke ‘gewone’ wagens rond te rijden … maar sinds geruime tijd kriebelt het om de stap te zetten naar een Porsche.

Dagelijks rijd ik met een BMW 5 (F10 2012) met de nodige toeters en bellen. Zeer leuke wagen, maar ik heb in de laatste 6 maanden de kans gehad om verschillende keren met een aantal Porsches te rijden : 964 (C4 1991), 911 (1985) en een 993 (C2 1994).

Ik ben al langer weg van de 993 … en sinds een aantal weken ben ik dan ook echt op zoek naar eentje met of zonder werk, maar wel met een goede basis. Must haves : manuele transmissies, geen cabrio, < 140.000km. Bedoeling is om er plezier aan te beleven, uiteraard. Maar vooral ook volledig terug op te punt te zetten en bij te houden. Heb hier op het forum al wat kunnen rondsnuffelen. Interessante tips, leuke projecten, ... het forum staat in m'n favorites ! Cheers, Gaetan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”Maarten R” post=137003]ik passeerde laatst in Roeselare op de ring rond de stad en daar stonden zeker 5 993’tjes in de etalage!

‘k heb er zelfs een fotootje van gemaakt 😀

Veel plezier met de zoektocht![/quote]

Is dat niet bij Haverbeke ?

http://www.garagehaverbeke.be/nl/aanbod

[quote=”Maarten R” post=137003]ik passeerde laatst in Roeselare op de ring rond de stad en daar stonden zeker 5 993’tjes in de etalage!

Veel plezier met de zoektocht![/quote]

ik woon er max 300m vandaan…stuk voor stuk pareltjes maar idd, té duur tov de gangbare prijzen…
        Moest hij evenwel een 993 carrera 4 cabrio staan hebben…wordt het toch twijfelen…
        G
        Chiepe

Bedankt allemaal.

Die website had ik al eens gezien. Ze zijn inderdaad redelijk prijzig.

Liefst geen cabrio en ook geen tarra 🙂

Ben niet gehaast, al kriebelt het zeker om ermee te rijden.

S2

Linkje naar de garage vermeld op de vorige pagina :

http://www.garagehaverbeke.be/nl

Welkom.
              Veel succes en plezier met de zoektocht.

welkom en de jacht is leuk maar ermee rijden nog leuker, als ik het goed begrijp mag het ook een cabrio zijn maar het moet niet :coolness:

Welkom Gaetan :drink:

Welkom en veel succes met de zoektocht!

welkom op het toffe P forum

XXX

Gaeten, welkom en succes met de zoektocht naar één van de mooiste modellen :happy:

Inderdaad daar staan enkele pareltjes bij deze garage. De toonzaal is spik-splinternieuw. Misschien nog maar 2 maand in gebruik genomen. De prijzen van enkele van deze 993 zijn terug te vinden op de gekende tweede hands-sites.
                          Ik vind ze zelf nogal prijzig.

Groeten Kurt

Welkom :up:

S2

Welkom op dit snel groeiende forum 🙂

Hoi Gaeten
                                Welkom op het forum.
                                Goede keuze.
                                Nu nog vinden.
                                Sukses

ik passeerde laatst in Roeselare op de ring rond de stad en daar stonden zeker 5 993’tjes in de etalage!

029.JPG

Veel plezier met de zoektocht!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.