- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 juli 2013 om 12:27
nieuw op dit forum hier.
Gaetan, 31 jaar, fervente Porsche liefhebber. Ik heb tot op heden altijd het geluk gehad om met leuke ‘gewone’ wagens rond te rijden … maar sinds geruime tijd kriebelt het om de stap te zetten naar een Porsche.
Dagelijks rijd ik met een BMW 5 (F10 2012) met de nodige toeters en bellen. Zeer leuke wagen, maar ik heb in de laatste 6 maanden de kans gehad om verschillende keren met een aantal Porsches te rijden : 964 (C4 1991), 911 (1985) en een 993 (C2 1994).
Ik ben al langer weg van de 993 … en sinds een aantal weken ben ik dan ook echt op zoek naar eentje met of zonder werk, maar wel met een goede basis. Must haves : manuele transmissies, geen cabrio, < 140.000km. Bedoeling is om er plezier aan te beleven, uiteraard. Maar vooral ook volledig terug op te punt te zetten en bij te houden. Heb hier op het forum al wat kunnen rondsnuffelen. Interessante tips, leuke projecten, ... het forum staat in m'n favorites ! Cheers, Gaetan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.