Ik ben eindelijk terug geraakt

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik ben eindelijk terug geraakt

• Maker
    Discussie
  • Na 3 jaar weg zijn geweest ben ik eindelijk de tijd gevonden om terug te keren naar dit prachtig forum. Door de drukte heb ik er geen tijd voor gehad en eigenlijk nog altijd niet 😀 maar ik ga er toch weer een gewoonte van proberen maken.

Ik beloof niets maar ik ga ook proberen om de meeste onder jullie met vragen te helpen …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Welkom terug Harley49,

Tis de oude garde die het forum weer wat leven zal inblazen zeker :driver:

Wim

Ge riekt er uw voordeel ook weer in zeker. :happy: :happy:

[quote=”Harley49″ post=262337]
        maar deze reaktie van Wim doet me twijfelen om de draad weer op te pakken.[/quote]

Gewoon terug komen Harley geen enkel probleem met jou hoor, eigenlijk met niemand.

Maar lees anders draadje eens door van wat is er met het forum aan de hand

En dat was de reden dat ik een tijdje terug de knuppel hier is in het hoenderhok gegooid heb, en viel toen op dat bepaalde mensen die je hier al geruime tijd niet meer gezien of gehoord of gepost hadden, zich plots ook met deze zaken gingen bemoeien.
        Want voelden hun blijkbaar gesterkt, of roken hun voordeel erin. 💡

Zie je ze nu nog………….. :think:

Dus wat die andere 4takter :mrgreen: schrijft, twijfelen is voor niets nodig. 😉

Welcome back, Harley!
          Twijfelen is voor niets nodig! :salut:

[quote=”cabrio wim” post=259656]Wel frappant dat ge nu weer wel plots boven water komt, en zeker nu dit gebeurd op forum na dik 3 jaar. :think:

Ge riekt er uw voordeel ook weer in zeker. :happy: :happy:[/quote]

Ik ben ook een tijdje weggeweest.
            Probeer weer terug te komen maar deze reaktie van Wim doet me twijfelen om de draad weer op te pakken.

[quote=”Bones” post=259744] had jij niet elders ook al dingen geschreven over oude koeien e.d.?[/quote]

Ik heb niks tegen Wim, kan er nog gerust een goei pint mee gaan drinken, maar goeike Bones ! :happy:

Wim

even quote van andere pagina erbij gepakt.

[quote=”Bones” post=259744][quote=”RSR” post=259738]Ik hoop dat ik de forumleden kan helpen[/quote]

En dat heb je hier ondertussen al een paar keer gedaan :first:

@Wim
                , misschien was het sarcastisch/ironisch bedoeld, maar had jij niet elders ook al dingen geschreven over oude koeien e.d.?[/quote]

Inderdaad, want ik ken RSR persoonlijk niet, had misschien een ander icoontje moeten gebruiken.

Maar in het heetst van de strijd, kan er iets fout gaan.

Sorry. 😳

[quote=”cabrio wim” post=259741]Hoorde jij daar indertijd niet bij. 💡 :idea:[/quote]

Idd vroeger hoorde ik ook bij de mensen die anderen hier hielpen met vragen over hun wagen :driver: en dat ga ik nu weer proberen te doen voor zover ik er tijd voor heb uiteraard.

[quote=”RSR” post=259738]Ik hoop dat ik de forumleden kan helpen[/quote]

En dat heb je hier ondertussen al een paar keer gedaan :first:

@Wim
                    , misschien was het sarcastisch/ironisch bedoeld, maar had jij niet elders ook al dingen geschreven over oude koeien e.d.?

Wim

Hoorde jij daar indertijd niet bij. 💡 💡

[quote=”cabrio wim” post=259714]Als dat de reden is dat je terug gekomen bent, want ik miste je niet. :mrgreen:[/quote]

Amai dat is pas een mooie verwelkoming moet ik zeggen maar als het een troost mag zijn ik ga er niet verder op ingaan.

Ik hoop dat ik de forumleden kan helpen en dat is de grootste rede van mijn terugkeer naar hier, moet wel zeggen dat ik echter als je tussen de regels leest er nog niet veel veranderd is hier.

Wim

Als dat de reden is dat je terug gekomen bent, want ik miste je niet. :mrgreen:

Wim, Ik begon u ook al wat te missen eigenlijk 😀

En wat er nu gebeurt op het forum ? mis ik hier ergens iets, ben vroeger ook nog sponsor geweest en misschien dat ik het nu wel weer ga doen.

Wim jij bent een gezellig man … :mrgreen: :mrgreen: ik lach mij hier de teering….. :happydance: :happy: :first:

Wim

Ik heb het niet verkeerd voor met iedereen hier of met jou, alleen zijn de blaadjes aan het vallen, en die voor mijne mond ook, dus tjaa. :mrgreen:

Wim you’re on a roll, ik begin u zelfs weer sympathiek te vinden 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.