Ik ben nog eens Papa geworden :)

Home Forum Zeverhoekje Ik ben nog eens Papa geworden :)

• Maker
    Discussie

• SL33PY
    Deelnemer

Vandaag ben ik voor de tweede maal papa geworden van een héél speciaal porsche model.

Na negen maanden ontwikkeling is Arend geboren….

op een uurtje tijd.

Om 19:00 kwamen we net van tafel (kip curry) en om 19:55 lag hij in de armen van mama.

Met zijn 54cm en 3880gr is hij het kleinste model van de famillie en bij deze zegt hij met veel liefde: Hallo 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • proficiat

Ook hier een dikke proficiat :drink:

De P zal voor geen geld verkocht worden, tenzij het echt een totaal gortig bedrag zou zijn met meer dan 6 cijfers.

Ik rij voorlopig zelf nog wel met zoonlief rond. De vrouw volgt wel in de bmw :p

proficiat

Mannen, dit is de moment om op z’n P te bieden ;). Ik had al aangeboden om hem tijdelijk z’n wekelijkse uitlaatbeurt te geven, maar met dit weer cabrio rijden is het nu ook weer net niet … Maar als het echt moet offer ik me alsnog op ;).

Bedankt allemaal voor de gelukswensen, het is echt alweer een pracht van een zoon. Wat moet ne mens nog meer hebben?

🙂

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/s3d_med_mix_100-129.gif[/IMG]
                      Gefeliciteerd !

:drink: van harte!!

Proficiat !
                          Je hebt nog 18 jaar om te genieten van je Porsche, nadien is zoon Arend ermee vandoor :mrgreen:

:applaus: Nen dikke proficiat

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat 😉

Proficiat!

Proficiat!

Kijk jij eens of je bij de jouwe een handleiding en onderhoudsboekje gekregen hebt? Dat was er bij mij vroeger niet bij…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.