Ik ben verliefd…

Home Forum Zeverhoekje Ik ben verliefd…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Tja, voor mij ook teveel Jaguar look. Mooie wagen, dat wel, maar geen wow gevoel.

Yep, ook gezien……..wat begon als een fikse schuiver eindigd door dat talud in een horrorcrach !
        Ik zag er daar ook met brandblussers komen aandraven. Bijna niet te geloven dat de betrokkene blijkbaar slechts lichtgewond was ?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4BAWFgoEnUQ

wie heeft dit ook opgemerkt bij het bewonderen van de alfa op Vroom? daar zou ik niet graag ingezeten hebben….

Heb twee 156’s gehad. Vind dat hij er nog teveel op trekt.
            Denk dat ik toch maar bij BMW ga blijven voor de DD.

Ik zag hem in een Top Gear boekje staan en vond hem direct knap. Eindelijk nog eens een dikke Alfa!

@petertav
              : Wel een vreemde naamkeuze voor jouw dochtertje: Romeo. 😉

Idd 3reeks en XE van Jag zitten er helemaal in van trekjes, was ook mjin gedacht, maar dat vleugje zuiderse gekte ook:-)

voor mij toch duidelijk een evolutie van de 156. ik heb er eentje gehad en dat was heerlijk kachelen met een 1.9 common rail dieselmotor. maar ik word zelden terug verliefd op m’n oude vlammen.
                  auto’s gaan tegenwoordig al snel op elkaar lijken, met wat goede wil kun je er ook XE trekjes van een jag in herkennen.

Dat dacht ik ook direct.
                    Bijna volledige kopie van de BMW lijn.

Ik krijg er een instant BMW 1-2 reeks gevoel bij, ik denk dat het de voorlichten zijn…

Wel benieuwd naar meer, ben eigenlijk wel fan van alfa’s.

Ik ben er niet verliefd op, maar ik vind hem wel HEEEEEEEEEEEEEEEL mooi.

Achterwielaandrijving ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.