Ik had het wel gedacht !!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Ik had het wel gedacht !!!

• Maker
    Discussie
  • Hier zijn ze weer! :puke: :puke:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-s-targa-114388442.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie_kopie&utm_term=0&utm_medium=email

Antwoord op mijn vraag voor een telefoonnummer.

[color=#0000ff]Hello

Do you speak English?

My last price is 11 500 euro.

Below are some details and reasons for selling:

Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details: 130 000 km, 132 kw (179 ps), gasoline, , 08/1970, leather, very good condition.

Reasons for selling: I used to work for a company located in Sweden. 2 months ago I moved to a new company, which is located in Liverpool , UK. I plan on staying in Liverpool for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.

I am in Livepool, and the car is also here. The car can be delivered or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Dennis[/color]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Wie kan me helpen om deze oplichters te pakken te krijgen? Betreft Friederike Schmeling, waarschijnlijk niet de echte naam van de oplichters, echter Friederike heeft wel een foto van de auto staan op haar facebook.

Ok, deze advertentie blijkt weer operationeel. Ik ben erin getrapt en heb veel geld verloren aan deze oplichters. Ik heb nu een recherche bureau ingeschakeld en hoop op deze manier iets terug te krijgen! Pas op en laat je niet oplichten door deze idioten!!

Ik heb de echte eigenaar gesproken en die is er mee naar de politie geweest en die konden er niets aan doen!
          Verder heb ik speurders 2 keer gemaild en verteld dat dit oplichters zijn…tja zoals je ziet de advertentie staat er nog steeds op!
          Ook heb ik dat tuig gemaild dat mijn buurjongen in Londen werkt en die zaterdag of zondag wel even langs kam en voor mij de auto even wou bekijken..tja je raad het al geen bericht
          terug!..Kan er iemand geen dikke virus er naar toe sturen zodat de computer in ieder geval
          naar de kloten is????
          http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/porsche-356-bt6-119715081.html?pc=Postcode&q=porsche+356
          😈

zo te zien is er veel actie in het kopiëren van foto’s en namen.

is er niemand van onze forum die de geschikte personen kan vinden om die “swans worsten” eens en voor goed het zwijgen kan leggen.

een echte flik die kloten heeft om daar een halt op te roepen.

sorry voor de woorden schat.

ben het kots moe hoe brave burgers geript worden

het is nochtans simpel met al die advertenties: if it’s to good to be true, it isn’t true.

ze hebben hier in Gent zo een hele reeks mensen opgelicht die heel goedkoop chique appartementen konden huren als ze een voorschotje stortten.
              De bende kopieert gewoon foto’s van zoekertjessites en hangt dan een verhaaltje op aan een veel te goedkope prijs.

Ik heb de persoon gegoogeld en heb haar een mailtje gestuurd of ze de porsche te koop
                had staan…Dit is haar antwoord!
                Wir verkaufen einen aber es gibt auch einen Betrüger!!!
                Dieser hat KEIN Auto.
                Unser Auto kostet 45.600€.
                Er hat unsere Bilder geklaut.
                Wo haben sie das gesehen?

Bei Interesse können sie sich gerne melden.
                Tja naam en adres van een verkoper stelen..en een mooi verhaal en je hoeft niet meer te werken… 👿 oplichters

Beste Dennis
                  Ik was bijna op deze advertentie ingegaan ..

http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/porsche-356-bt6-119715081.html?q=porsche+356

Ik kreeg deze mail :
                  Hi,

Do you speak English?

I confirm the price of 13600 euro.
                  You can see in the attachment a document with more photos.

Below are some details and reasons for selling:

Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details:restored car, 121.800 km,gasoline,08/1962,leather,very good condition.
                  Reasons for selling: I used to work for a company located in Germany. 2 months ago I moved to a new company, which is located in York, England. I plan on staying in York for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.
                  Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to rid off all his things.

I am in York, and the car is also here. The car can be shipped or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Regards,
                  Schmeling Friederike

Zelfs de naam klopt met de woonplaats waar de auto onderhoud heeft gehad!
                  Het 2de mailtje is bijna hetzelfde als wie op deze site staat!
                  Had een gedeelte op google ingegeven en kwam op deze site terecht!
                  Zo zie je maar weer als iets te mooi is om waar te zijn en je denkt van.. mijn droomauto
                  ligt nu binnen handbereik het een grote nachtmerrie kan worden!!
                  Gelukkig sta ik nu weer met beide benen op de grond en zie je maar weer dat je
                  in dit geval geen mens kunt vertrouwen!
                  m.v.g
                  Tonny

tuurlijk zijn er vele mensen die er in trappen
                    er is ooit eens een reportage van gemaakt
                    mensen met een groot bedrijf die speciale wagens zochten
                    die bellen en mailen naar de verkoper
                    de verkoper zei dat hij in duitsland was op een meeting met de wagen
                    dat er op de meeting veel geinteresseerd waren in de wagen
                    dat hij direct een voorschot moest betalen om zeker te zijn van de wagen

bij de reportage geeft computer crime dan mee gewerkt
                    zo kwamen ze te weten dat hij ergens in india zat (via zijn ip en …)
                    toen hij aan de telefoon was
                    vroeg de koper waarom ben je dan in india ( en het exacte adres)
                    toen verbrak de verkoper onmidelijk alle contact.

There’s a sucker born every minute 😉

Der zen naievelingen genoeg zenne !! :mrgreen:

inderdaad ongelooflijk dat die wagens blijven “opduiken”
                          Er moeten toch wel mensen in trappen, anders deden die dat toch niet …

Gisteren mail gestuurd naar die kerel… Was wel geen 3.2 waarnaar ik op zoek ben; maar deze aan dergelijke prijs zag ik natuurlijk wel zitten 🙄

Geen reactie gekregen.

Op een volgende site zie ik dezelfde wagen van dezelfde verkoper, maar ipv De Pinte was het een gemeente in Limburg… Dan wist ik het al. En wat zie ik op het forum, jullie ook 😛

Toch ongelooflijk waar sommigen zich mee kunnen bezighouden.
                            Zijn er effectief mensen die daarin lopen en een voorschot betalen zonder de verkoper te spreken…

neenee, niet verwijderd:

Dennis in Genk: Klik
                              Dennisnrq in De Pinte http://www.aanbod.be/auto-en-toebehoren/oldtimers/porsche-911-s-targa-1970-2126096.html
                              Dennis Nordquist in Amsterdam: Klik
                              Dennis Nordquist in Ile-de-France: Klik
                              Dennis in Nunspeet (Gelderland, Nederland): [url=http://autos.donkiz.be/redir?
                              rd=s&z=c&w=4333D657CDB9E0AB&o=2C2D8DCAA17C5AA8290CDA361D87438ED8574B804532C9528D949E8A87930840329DEEB569964E7986BDDD1F996795CAEB2B7A9C653535F35A40050FD51747DCAAC43D96B631B68BDA6A3F848C755654&rq=3E91034C4C00AEDDE9BAFB02AE7EEA25]Klik[/url]
                              Dennis in Nancy, Lorraine: Klik
                              en…zo kunnen we nog uren blijven doorgaan.
                              Iemand zin om een met het ventje te spelen?

[quote=”911-lover” post=93591]De advertentie is verwijderd[/quote]

VERKOCHT????? :happy: :happy:

De advertentie is verwijderd

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.