Ik had het wel gedacht !!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Ik had het wel gedacht !!!

• Maker
    Discussie
  • Hier zijn ze weer! :puke: :puke:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-s-targa-114388442.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie_kopie&utm_term=0&utm_medium=email

Antwoord op mijn vraag voor een telefoonnummer.

[color=#0000ff]Hello

Do you speak English?

My last price is 11 500 euro.

Below are some details and reasons for selling:

Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details: 130 000 km, 132 kw (179 ps), gasoline, , 08/1970, leather, very good condition.

Reasons for selling: I used to work for a company located in Sweden. 2 months ago I moved to a new company, which is located in Liverpool , UK. I plan on staying in Liverpool for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.

I am in Livepool, and the car is also here. The car can be delivered or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Dennis[/color]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Een advertentie met luxe wagens aan een mooie prijs is in mijn ogen steeds verdacht wanneer;
      -er alleen een naam en verblijfplaats vermeld is en géén telefoonnr
      -de plaatser slechts één en wel de desbetreffende ad online heeft
      -als je op de foto’s typische “niet vlaamse omgevingen” ziet

Desalniettemin, als je wat tijd over hebt… hou ze maar nodeloos aan de draai, op den duur leren ze het dan wel af… lol

Hier is hij weer. :first:

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-s-targa-63559913.htm

Hij wil niet meer antwoorden op mijn vragen. Iemand anders zin om met zijn kl.ten te spelen?

Ik ben zover geraakt dat hij eventueel de helft van de voorschotkosten (700 euro) op mijn rekening wou storten (nadat ik dit gedaan had bij hem, wel te verstaan). Toen ik dan nog extra info vroeg over zijn verblijfsadres (foto van hemzelf met de Porsche en met de gazet van diezelfde dag) bleef het stil. 😆 😆

Ik heb in der tijd ook zo een deel gezever gelezen en eens op info liggen wachten, ik wacht nog steeds 😈
          Stuur altijd vanop een hotmail accountje, das beter voor miserie achteraf !

Geert.

Ik heb ook zo eens iemand aan het lintje gehouden .
            Toen ik in mijn laatste mail schreef dat ik naar de UK kwam voor beroepsdoeleinden en wilde doorrijden om de wagen te zien en eventueel mee te nemen kreeg ik geen enkele reactie meer terug 😥 😥 😥

😈

Dju telaat, ging hem ook kopen. :sleep: :sleep: :sleep:

[quote=”plumber” post=91334]Hoe niet echt ??? :wtf: Ik heb net de betaling gedaan, ik wacht op de levering :mrgreen: :happy:[/quote]

Sh…t, ik ook, :wtf: :wtf: hij had nochtans beloofd dat ik hem zou krijgen. Dus ik hoop dat hij volgende week in mijn garage staat. :happy:

Iemand een goed idee wat ik hem nog kan vragen? Ik had gedacht aan zijn Tfnr om eens af te spreken, of beter, dat hij de helft van de 700 euro die hij mee wil betalen op voorhand stort. :mrgreen:

Allez, proficiat!! :first:

Hoe niet echt ??? :wtf: Ik heb net de betaling gedaan, ik wacht op de levering :mrgreen: :happy:

een pracht van een foto bedoelt ge, de wagen is niet echt , of toch niet echt te koop :).

Tis wel een pracht van een wagen 😯 :happy:

Het vervolg.

Ik had dus extra foto’s gevraagd, die heb ik gekregen en zelfs eentje met nummerplaat en eentje met chassisnr.

P192.jpg

P194.jpg

En zoals te verwachten krijg ik de voorkeur omdat ik de eerste zou zijn.

[color=#0000ff]Hello,

You can see in the attachment a document with more photos.

I usually come with business in Belgium for the company I work. At my last trip I stayed 2 weeks, and that is when I posted the ads. I thought it would be a good occasion to sell the car.

I will come again in Belgium after 20 April. However, it may be late.
                          There are also other buyers interested. 2 of them want to buy the car next week. One of them wants to come Wednesday and one of them wants the car to be shipped.

However, you have contacted me first, so you have priority. You can come and buy the car personally in Liverpool or I can have it shipped.

In case you choose the shipping option, I propose the following solution.

We can close the deal via the services of http://www.gbm-express.com This shipping company GBM Express has a service called Safe Exchange.

This service allows us a 100% safe deal. First I will drive the car to their depots. They verify and confirm the situation of the car (you will receive a tracking number & user name from them to verify this). After that you will send the payment to their company. After the payment is received & confirmed, they will ship the car to your address.

Once you receive the car, you have 3 days to accept or reject it. If you are satisfied with the car and decide to accept it, they will release the payment to me.
                          If accepted we make the paperwork, title transfer etc and after your agreement GBM Express will release the payment to me.

The shipping taxes are aprox. 720 euro. I can pay half of them.

Each step of the transaction, as well as payment process and the car shipping process can be followed live on http://www.gbm-express.com using the tracking number that you will receive for the transaction.[/color]Let me know your decision.

Dennis

Anoniem

Zeer dikwijls worden zulke ads gebruikt om email adressen te verzamelen :puke:
                            Krijg je achteraf meestal een boel spam mails.

Ik heb vorige week gereageerd op een New Beetle voor het vrouwtje die toch echt goedkoop staat .
                              Ik verwachtte ook zoiets , maar vond één zinnetje in de Ad raar (zie je anders niet in zulke advertenties)
                              Dat bezichtiging mogelijk was .
                              Tot op heden nog steeds geen antwoord gehad

KLIKKERDEKLIK

Haha dan zijn we met 3 :mrgreen:
                                Gisteren toen het er nog maar 5min opstond heb ik ook al gemaild.
                                identiek hetzelfde antwoord. Ik wou hem meteen gaan halen 😆

kheb er vroeger zo ook een paar doen verwijderen, maar doe nu de moeite niet meer, een maand later staan ze er toch terug

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.