Ik heb de stap gemaakt !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Ik heb de stap gemaakt !!!

• Maker
    Discussie
  • 😀 jaja, ik was opzoek naar een andere wagen en begon te flirten met het idee een Porsche te kopen.

Een dikke maand later betaalde ik het voorschot voor mijn zalige 1ste Porsche 944 8)

Heeft slechts 146.000km en ziet er bangelijk goed uit, vind ik tenminste 😉

Een foto volgt …

Vinden jullie dat ik een goede keuze heb gemaakt?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”kleinekastenteufel”:scsiq8yd]:twisted: 😈 😈 wat zoek je dan porschémon?[/quote]
      nu ben ek nie me mee ze ❓

😈 😈 😈 wat zoek je dan porschémon?

[quote=”kleinekastenteufel”:jhm4wpsm]die 944 – 1987 van ward ziet er schitterend uit 🙄 🙄 🙄 [/quote]
          wrm 🙄 kvind dat die er echt proper uitziet 🙂

die 944 – 1987 van ward ziet er schitterend uit 🙄 🙄 🙄

Hey,
              gefeliciteerd met je aankoop!

Ik heb ook een zwarte 944 type 2, van 87 met 100.000 km.
              http://po944.spaces.live.com/

Kijk ook eens op http://www.944forum.com , daar vind je superveel info.

Grtz,
              Ward

Model: Porsche 944 type 2
                Kilometerstand: 146.603 km
                Bouwjaar: 03/1985
                Brandstof: Benzine
                Vermogen: 121 kW / 165 PK
                Transmissie: Manueel
                Kleur: Antraciet Metallic
                Opties: Alcantara binnenbekleding + Leder bekleding,
                houten stuur, Electrische zetelverstelling,
                Open dak

Hier de specs 😀

mooie porsche.

https://porscheforum.be/album_page.php?pic_id=197

Op deze link zou een fotoke moeten staan 🙂 wink:

Allemaal hartelijk bedankt voor de warme welcome op het forum 😀 shock: allemaal niet evident als je er niets van kent.

Ja 3 lange weken gaan het zijn “cabrio wim”, heb al een kalendertje gemaakt waar ik de dagen die voorbij zijn kan uitkruisen 😆

Ik ben altijd al een beetje een “auto-freak” geweest en dan nu als 2de wagen een Porsche, is natuurlijk een droom eh!!!

veel succes ermee.

Goede keuze !!! 😀

laat die foto’s maar komen

Wim

Van harte met de aankoop, en dat worden 3 zware weken. 😉

Foto’s kun je plaatsen via album, wat bovenaan staat, kun je ze in je album of openbaar album zetten.
                            Daar klik je op upload pic en kun je ze plaatsen.
                            Als je ze plaats in een draadje, eigenschappen gebruiken en plaatsen tussen

Wim

Van harte met de aankoop, en dat worden 3 zware weken. 😉

Foto’s kun je plaatsen via album, wat bovenaan staat, kun je ze in je album of openbaar album zetten.

bedankt, ja zo te zien zijn er heel wat mensen vanuit de onmiddellijke omgeving. 🙂

Helaas moet ik nog wachten tot +/- de 19de januari voor ik hem heb, ECHT niet leuk als je zo moet wachten 😕 MAAR het zal de moeite waard zijn!!!

Mss een domme vraag maar hoe kan ik een foto posten?

Welkom, nog iemand uit de gebure met een Porsche 😉

De keuze die je maakt is persoonsgebonden, iedereen zijn/haar smaak … 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.