Ik heb een echte Schevenels.

Home Forum Zeverhoekje Ik heb een echte Schevenels.

• Maker
    Discussie
  • om een beetje te kunnen volgen: https://porscheforum.be/forum/38-zeverhoekje/125952-wat-denken-jullie-shoot
    Gisteren samen met het vrouwtje naar de Limburg en daar twee toffe mensen leren kennen.
    Een gezellige babbel gedaan met Jorgen en Anne, en ik heb mijn nieuwe aanwinst voor de eerste keer
    kunnen bewonderen. Zoals ze bij ons zeggen “ben zo blij als een kermisvogel”
    Dit is ze dan, niet de meest perfecte foto, de kleuren zijn veel mooier in het echt.

IMAG0310.JPG

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hey Eric,
      Altijd welkom, geef maar een seintje !
      Groet
      Jorgen

Hallo Jorgen,
        We zijn nog eens lekker gaan eten en dan gewoon eens door de winkelstraat gewandeld
        Bij ons vertrek hebben we nog eens aangebeld maar er was toen niemand thuis.
        Als we nog eens gaan winkelen in Hasselt laat ik wel iets weten, misschien kunnen we dan samen eens
        een terrasje doen.
        We vonden het beiden een superdag.

en in welke provincie was dat ?!… :think:

Ferm schilderij :first:

Dag Eric en Els,
            Het was voor ons ook een genoegen om jullie te ontmoeten, bedankt voor de gezellige babbel !
            Hebben jullie nog genoten van de uitstap in Hasselt ,

Anne is heel tevreden dat jullie er blij mee zijn, ze heeft er zelf van genoten om je schilderij te maken.

@Deepee
            , voor u kan dat ook he 😀 :happydance:

jij apetrots en ik gezond jaloers op het talent van Anne :respect2:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.