Ik heb hem gevonden !

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik heb hem gevonden !

• Maker
    Discussie
  • De 993 met de lelijkste kleurencombinatie :

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • PB

Persoonlijk vind ik, dat alles wat je aan een 993 ook maar verandert, hem mooier maakt. :coolness:

:puke:

[quote=”Harley49″ post=131065]Maar hij rijdt wel super!![/quote]

Zolang je zelf een zonnebril op houd :happy:

Maar hij rijdt wel super!!

Amai amai amai :think: vooral dat hout doet het hem 😀

😯 😯 😯

Mag het nog een beetje geler :wtf:

S2

Auch, mijn ogen …. :bounce:

amai, als je dan zoveel geld in een wagen steekt om op te vallen, awel het is geslaagd, deze ga je dan ook niet stelen, ze vinden je vanuit de ruimte. Spijtig zo’n mooie wagen verknallen, maar ja, iedereen zijn smaak zoals eerder vermeld

Dat kleur is idd afschuwelijk in deze combinatie, smaken verschillen natuurlijk :sarcastisch

Spontaan krijg ik zin in curry… :sarcastisch :mrgreen:

Wim

[quote=”RODONDO” post=130956]Daar hoort nog een notelaar-houten inleg bij ![/quote]

Zit er toch al in. 😉

Maar ik wil daar inderdaad niet in gezien worden. :puke:

Nu nog een vossestaart aan de binnenspiegel :puke: en een goude ketting rond de nek en het is compleet :mrgreen:

[quote=”bladerunner” post=130966]Als daar een Chinees in zijnen bloten gaat inzitten zie je hem niet. :happydance:[/quote]

Laten we het aub smakelijk houden hé :mrgreen:

Als daar een Chinees in zijnen bloten gaat inzitten zie je hem niet. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.