Ik heb mijne 993 cabrio gevonden

Home Forum Zeverhoekje Ik heb mijne 993 cabrio gevonden

• Maker
    Discussie
  • Na een zoektocht van een half jaar en vele afgetrapte bakken bekeken te hebben heb ik eindelijk mijn 993 cabrio gevonden pffff wat een zoektocht :happydance:
    Het is een exemplaar bouwjaar 1996 met de 286pk 137.000km op de teller met een mooie onderhoudshistoriek zoals het hoort en alle stikkers op de juiste plaats,buitenkleur zwart metalic en aan de binnenzijde zwart leder.
    Nu nog een beetje aanpassen naar mijn wensen zoals een splitgril en witte pinkers voor en rode achter.
    Laat de zomer maar komen :driver:
    image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

image-2-3-4-5.jpeg

image-2-3-4-5-6.jpeg

image-2-3-4-5-6-7.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”993″ post=234941]Amai Rudi, proficiat :first: ….ik wist niet dat je op zoek was….ja….ik heb je wat aangedaan hé :engeltje:
      Die moet ik komen bekijken…[/quote]

He Jan de koffie staat al klaar :drink: :salut:

:respect2: :hail: :up:

@ Ollie de kleurcode bij mij is L744 :drink:

proficiat
            met de mooie Porsche TOP !!!!!
            :up:
            :drink:

Proficiat met de aankoop, knappe wagen, kleurcode toevallig L729, satijnzwart? :think:

Ook een mooie kleur dat groen :drink: de mijn is zwart metalic,als hij in de zon staat zit er een beetje donkerbruin in,ik wou geen effe zwart dat is te veel poetswerk :popcorn:

[quote=”kleinekastenteufel” post=234957]Welke kleur mag dat juist zijn. Is toch geen “zwart” ?

Gefeliciteerd.

Hebben krek dezelfde in Aventura Groen Metallic (L39S-K6) en bijna alles orig. gelaten. Orig. derde remlicht en orig. gril., witte voor-, oranje zij- en rode achterpinkers voor het horizontale effect.[/quote]

Attachments:
                  • BLITSABLEITER07-08-2010001.jpg
                  • BLITSABLEITER07-08-2010002-2.jpg

Welke kleur mag dat juist zijn. Is toch geen “zwart” ?

Gefeliciteerd.

Hebben krek dezelfde in Aventura Groen Metallic (L39S-K6) en bijna alles orig. gelaten. Orig. derde remlicht en orig. gril., witte voor-, oranje zij- en rode achterpinkers voor het horizontale effect.

:up: :drink:

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop :up:
                        En dat het mooi weer mag worden deze zomer voor te :driver:

Amai Rudi, proficiat :first: ….ik wist niet dat je op zoek was….ja….ik heb je wat aangedaan hé :engeltje:
                          Die moet ik komen bekijken…

Mooi!mooi!mooi! :respect2:

wat een aanwinst :hail: van harte gefeliciteerd !!!

Bedankt iedereen voor de felicitaties :drink: inderdaad de 993 heeft altijd mijn hart veroverd,toen ik een paar jaar geleden mijn polariszilveren 993 cabrio verkocht aan een mede forumlid hier kreeg ik al snel spijt van men afscheid van deze toffe wagen telkens als ik eentje zag ging mijn hart bloeden :bounce:
                                Toen ik besliste om er terug eentje aan te schaffen begon mijn zoektocht naar een goed exemplaar geen gemakkelijke opdracht na een tal van wagens te gaan bekijken stoote ik altijd op verschillende minpunten afgeleefd interieur wagens met een bom aan km het was altijd iets tot ik deze bolide tegenkwam,ik was direct verkocht en dan nog een meevaller zwart Zwart deze ging hem worden :popcorn:

Felicitaties ! 993 blijft een der mooiste P’s :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.