Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
      • 20140520_180843.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 224)
      • Voor de wintermodderdagen :driver:

Komt in orde, de eerste contacten waren al zeer positief.

Kan je eventueel wat feedback rapporteren, of zelfs een verslagje schrijven van het bezoek aan BR ? Er zijn redelijk wat mensen met cay/box die een tuning overwegen en BR lijkt een interessante partij …

Afspraak is gemaakt voor en tuning bij BR-Performance 25-01-2020 :driver: :driver:
              Ben benieuwd wat dit gaat geven.

Een fantastische foto van de Cayman in de garage : 10/10 voor sfeer !

very nice!

123

Zalig Kerst feest en Goed Oud en Nieuw

Na 2 weken in een straat met wegen werken was het meer dan tijd en een wasbeurt was long over due.
                    Maar mijn garage is terug in gebruik, nog wat sfeer lichtjes erop gehangen en ze slaapt terug binnen.

En meteen ook een setje 18 inch S wielen gevonden op 2ehands.
                    Was ik al lang naar opzoek, period correct en breder rubber voor de track days.

Ze weet het nog niet, moet ze nog ophalen, maar 2020 wordt een goed jaar :lekker:

123

beetje decoratie voor op de slaapkamer van mijn Porsche
                      sixties, elk 70 op 100 cm

Matt chrome tankdop was inderdaad een betere beschrijving geweest.
                        sommige dingen hoeven niet enkel functioneel te zijn maar gewoon mooi…

You can spend the money, or you can not….. :popcorn:

Op elk potje past een dekseltje 😀

[quote=”carbonman” post=279311]Ik kocht voor mijn porsche…
                              een alu look tankdop
                              https://www.porsche-shop.nl/auto-accessoires/sport-en-styling/exterieur/00004400191-porsche-tankdop-aluminium-look?cid=4

vermits ik dat al jaren op mijn kerstlijst heb staan maar mijn vrouw dit toch maar niet wilt kopen voor mij…[/quote]

To each his own, maar dat snap ik niet: het is fake aluminium, dat wéét je. Dus wat heb je daaraan? Dat is zoals de houtlook vloertegels in de living van mijn vriendin. Je moet je schoenen aanhouden in huis of je poten bevriezen, zo koud! Er is geen nanoseconde twijfel dat je naar een stenen vloer kijkt in plaats van naar hout.

[quote=”bccars” post=279310]Oooooh die racedeck en varianten zijn zoooo sexy. Jaloers ![/quote]

Ja kan het ook bvb als slaapkamer vloer gebruiken , deze tegels hebben ook een “dempende” werking ( volgens hun website ) 8) 8)

[quote=”vandamme” post=279306]turftrax, misschien nog iets voor in mijne hof, zodak geen gras moet maaien :D[/quote]

En dan ntuurlijk in grijze en rode kleur, dan lijkt het mini Franchorchamps in je hof 😀

Gewoon tank klepje er af vijzen 8) 8) is ook een oplossing ; oftewel geweldig veel gaan tanken , dan zie je het ook

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.