Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
      • 20140520_180843.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 224)
      • IMG_0961.JPG

:salut:

PM

[hide]Wat zijn dat juist?[/hide]

Ik kreeg voor mijn Porsche,
            in mijn geval, waarvoor dank

$_63.jpg

Mijn nieuwe schoenen zijn binnen ! :coolness:

Attachments:
              • IMG_3009.JPG
              • IMG_3010.JPG

bij Zunsport in het VK

Hebben grills voor vooraan, opzij en achteraan. Achteraan is puur voor het zicht wellicht.
                Donderdagavond besteld en gisterenmorgen ontvangen. Zeer vriendelijke service.

Zelf geplaatst in een klein 20 minuten.

Mocht je willen bestellen, stuur me een PM en ik bezorg je een code voor 15% korting.

Gert
                  Waar heb je die ‘condensors beschermers’ gekocht..? Zelf geplaatst of laten doen door vakman..?
                  (Bestaan dergelijke dingen ook voor de zij-inlaten motorkoeling..? Of is dit overkill..?)
                  Heb op de C een condensor moeten vervangen wegens lekkage…prijs condensor €272 +BTW.
                  Met alle toeters en bellen van aircovloeistof, in-uitbouw een totaal prijskaartje van ong. €750 (BTW incl.)…
                  Daarom veel beter preventief wat geld besteden om dit onheil verder te voorkomen.
                  Mvgr
                  Norbocay

Ja Gert, naar het schijnt komt het vaak voor dat een steen je condensor lek slaat in bepaalde regio’s…

:sarcastisch

Om de condensors te beschermen tegen stenen en bladeren.

fullfront.jpg

voor
                      Beforerez.jpg
                      na
                      afterrez.jpg

SSI uitlaat voor de 67S! 😀
                        IMG_2385.JPG

De Schotse lokroep weerklinkt steeds luider 😎
                          Andere PZero’s vooraan en de 20 jaar oude laterale draagarmen achteraan vernieuwd.

2017-05-1819.jpg

een nieuw stel Zimmermann remschijven voor vooraan op de 986,
                            niks van te merken tijdens het rijden maar de oude zaten onder de voorgeschreven minimale dikte van 22 mm.

Gisteren enkele basic things besteld – naast de sleutelhangertjes 😳 :

1. NL handleiding = 18 EUR
                              2. Windscherm + opbergtas + rozet (WTF?) = 680 EUR 😯

Terloops nog een miniatuurtje meebesteld, kwestie van de kast aan te vullen & aandenken te hebben mocht ik het me niet meer herinneren.

Nog op agenda :

• Interieur (leder) opwaarderen. Porsche Mechelen heeft me wondercar.be aangeraden, pics opgestuurd. Iemand ervaring mee ?
                              • Sound system: Wagen is helaas uitgerust met standaard audio en dit is om misselijk van te worden ! De motor nodigt op zich uit om de radio uit te zetten :salut: maar af en toe een stukje muziek moet ook haalbaar zijn. Not ! :bounce: Heb al met veel enthousiasme verschillende topics hieromtrent gevolgd en zal er een nieuwe openen om deze topic niet te vervuilen 😉

groetjes,

Ortega

Je kan altijd op het lampje inzoemen . 😉

Grotere fotos aub :coolness: 😀

Lampjes
                                    image-2-3.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.