Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
    • 20140520_180843.jpg
15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 224)
    • vertel…., hoe doe je dat dan?? het binnenspatbord dan volledig demonteren ?? :popcorn:

[quote=”wing67″ post=235329]Hi Monza,
        Dit is inderdaad plug & play, maar over de afregeling van je lichten ga je het hoofd nog breken… :bounce:

Het zit zo dat de originele koplampen gemonteerd vanuit de kofferklep kunnen afgeregeld met het daartoe behorende “stangetje” zullen we het maar noemen, maar deze lampen die je achteraan op de unit te regelen, met als gevolg dat deze telkens gedemonteerd moeten worden voor bij te regelen, en dit heeft wel wat tijd in beslag genomen hoor, maar uiteindelijk is alles dik in orde :up:[/quote]

:happy: ok dan kan je er ook aan vanaf je binnenspatbord :drink:

Vandaag mijn grijze buitenhoes ontvangen voor mijn 993 😀 . Werd besteld bij Carnewal.

Hi Monza,
            Dit is inderdaad plug & play, maar over de afregeling van je lichten ga je het hoofd nog breken… :bounce:

Het zit zo dat de originele koplampen gemonteerd vanuit de kofferklep kunnen afgeregeld met het daartoe behorende “stangetje” zullen we het maar noemen, maar deze lampen die je achteraan op de unit te regelen, met als gevolg dat deze telkens gedemonteerd moeten worden voor bij te regelen, en dit heeft wel wat tijd in beslag genomen hoor, maar uiteindelijk is alles dik in orde :up:

[quote=”wing67″ post=234213]Vanmiddag de (zondag) bestelde headlights met LED verlichting binnengekregen, morgen “proberen” te plaatsen met de hulp van een mede forumlid :up: :up: :up:[/quote]

Hi het is plug en play !!
              maar zit er een hoogte regeling aan inc links en rechts ? zoals bij de originele :popcorn:

setje wishbones voor de ophanging van de boxster want na 19 jaar waren ze aan vervanging toe.

wishbonedraagarm986.jpg

graag foto’s posten van voor, tijdens :drink: en na de werken. ben echt benieuwd hoe die DRL’s er uit gaan zien.
                  tnx !!

Vanmiddag de (zondag) bestelde headlights met LED verlichting binnengekregen, morgen “proberen” te plaatsen met de hulp van een mede forumlid :up: :up: :up:

Attachments:
                    • PorscheDRL1.JPG
                    • PorscheDRL2.JPG

ha ok, ik heb ‘m :up: 😆

Zie onderaan: “incoming”…

[quote=”DST” post=234168]Een broertje en een zusje :happy:[/quote] broertje en zusje :engeltje: kan effe nie volgen zulle :popcorn: :drink:

Een broertje en een zusje :happy:

deze eens even onder het stof uit gehaald… :lekker:

Kopen jullie geen extraatjes voor jullie P ? ik sta eigelijk een beetje versteld dat hier zo weinig gepost is in dit topic…, dus ik zou zeggen maar kopen en hier posten …. :drink:

Oja, ik weet niet of ik het al vermeld had maar heb vooraan nieuwe schoentjes laten leggen, de velgjes waren in de aanbieding :happydance:
                              en had over enkele weken ook een nieuw dakje laten leggen, het oude was wat verkleurd…. :coolness:

Attachments:
                              • IMG_3610.JPG

Nu ook in het bezit van Microvezel washandschoen en handdoeken en meguire wash/conditioner … kunnen we eindelijk poetsen zoals het hoort … 😯 :salut:

En na:

velg17.jpg

velg21.jpg

velg23.jpg

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.