Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
      • 20140520_180843.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 224)
      • Nice !!!

Voor in de carport v/d Boxster, oversized banner besteld (5.3m x 1.73m)
        Maakt de carport wat windvrij.

XXX

Van het staaltje (enkele posts terug) tot op de stoelen en in de auto…

[quote=”Thefab” post=283540]Eibach Pro Kit
            Montage op 7/01/2021
            Verlaging 15 à 20mm
            [/quote]

Nog sneller dus ! door de bochten bedoel ik hé :driver:

naajs

Eibach Pro Kit
                Montage op 7/01/2021
                Verlaging 15 à 20mm

XXX

Bestuurdersstoel heeft dringend nieuwe stof nodig.E-bay geconsulteerd, monster gevraagd, en weet je wat, perfect match.Me happy.Nu nog bestellen en dan laten bekleden. Winterwerkje :popcorn:

XXX

Netjes gedaan Dirk :up:

Eigenlijk eerder voor de man cave en niet gekocht maar zelf geknutselde hanglamp (met veel hulp van Wing)
                      70 cm diameter en voorzien van een 4000K LED straler

[quote=”snoer 964″ post=283035][quote=”Thefab” post=283031]@Snoer
                        Toch nog onder de levenden 😀 😀 :D[/quote]

Ja hoor maar we blijven in ons kot hé , Als je op zolder gaat rijden komende maand laat je maar iets weten , dan kom ik wat foto’s maken ! Tot later eens en hou het veilig hé ![/quote]
                        Zal ik doen !

Dan zal dat toch met schaalmodellen zijn want zo groot is de zolder van de Fab nou ook weer niet. :engeltje:

[quote=”Thefab” post=283031]@Snoer
                            Toch nog onder de levenden 😀 😀 :D[/quote]

Ja hoor maar we blijven in ons kot hé , Als je op zolder gaat rijden komende maand laat je maar iets weten , dan kom ik wat foto’s maken ! Tot later eens en hou het veilig hé !

@Snoer
                              Toch nog onder de levenden 😀 😀 😀

[quote=”Rollie” post=283007]Verwacht je nog winters dan?-)[/quote]

Hier moet het niet sneeuwen om de wegen onder een pekel laag te bedelven hoor hier in België !

Zal wel zijn zeker?
                                  Ieder jaar 2x de omwisseling van winter-zomer-winter > geen tijd voor.
                                  Na +/- 4 jaar heb ik de velgen terugverdiend.
                                  Heb ik ze niet meer nodig of ben ik ze beu > gaan ze de deur uit en recupereer ik een deel van mijn aankoopbedrag.

Verwacht je nog winters dan?-)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.