- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 2 weken geleden door .
-
Discussie
-
21 mei 2014 om 22:23
Dag heren,
aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.
Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.