Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
      • 20140520_180843.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 224)
      • Goedkope wintervelgjes voor de Boxster, dit weekend de winterbandjes erop.
        Nog wat extra blanke lak lagen op spuiten om wat meer resistent te zijn tegen het zout.

Ik ga er morgen ook weer een paar halen …:driver:

Ziet er goed uit hoor!!

En Vandamme, das een hele goeie investering in die ’98 dan hey!!

Zelf reken ik liever niet in euro’s, maar in liters ultimate 98, hahaha ….

Tis mich toch ne bak hé…..:mrgreen:

[quote=”wing” post=281707]……. Een setje van Techart, een verlagings schroefsetje en uitlaat……:happy:

! Can’t help myselfe, it’ a virus……….:wtf:[/quote]

Ondertussen is het Techart setje geplaatst, en is hij 15mm gezakt met de schroefset, some hate it…, some love it ! ….. 🙄 😀

De Tubi uitlaat staat er ook onder, en dit klinkt weer zo goed als een 991, so me happy :up:

123

Elke 5K verse Mobil1 is ook goed tegen de mal au coeur.

123

ginder zeggen ze dat het goed is tegen le mal au coeur 🙂

Wat is het voordeel van Calvados bij de Shell Vpower te kappen ?
                      Meer pk ? Minder heetlopen op circuit ?

123

Ik kocht voor mijn Porsche Shell V-Power 98 en reed 1000 en oneffen kms op en af door de Normandie… Mortain-Bocage…
                        om wat Calvados te gaan halen op de boerderij waar mijn overgroot ouders woonden tijdens 1914-23 als oorlogs vluchtelingen…

Een ‘duikersfles’ voor het opblaasbaar reservewiel uit de 1970s.

:up: :up:

Ne die grote spoiler zag ik niet direct zitten, ik hou het voorlopig op de kleine uitvoering….:up:

aiaiai…..dat Stefan dit maar niet ziet…. :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.