Ik kom het gezelschap hier vervoegen… ;-)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Ik kom het gezelschap hier vervoegen… ;-)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Hallo,

Ik vond hier niet direct een plek terecht om jezelf voor te stellen ; echter is dit op vele fora gebruikelijk.

3 weken terug had ik mijn droomwagen gevonden – een Porsche Boxster 2.5 van 99 – met slechts 25.800 km op de teller !!!
      Hij was nog in perfecte staat, van de 1e eigenaar en zeer goed onderhouden. Schadevrij en uitgerust met een heel deel opties (windstop, hardtop, lederen interieur (dashboard en deuren dan), soft lederen electrisch verstelbare en verwarmbare sportzetels, … en nog veel meer.
      Ook is het blok getuned van 205 naar 250pk en zaten er 4 spiksplinternieuwe banden op de wagen 😉
      De uiteindelijke lijst opties moet de vorige eigenaar me nog eens bezorgen. 😀
      Er was zelfs nooit in de wagen gerookt !

Nadat ik hem zag was ik direct verkocht en heb er dan ook een optie op genomen. Vorige week ben ik hem dan gaan betalen en afhalen, waarna hij een weekje in mijn garage heeft vertoefd zonder nummerplaten e.d.
      Sinds vrijdag is dat aspect ook in orde, en de 1e 1000km achter het stuur zijn een feit!!!
      Jammer voor de (uitzonderlijk) goede geluidsinstallatie waarover de wagen beschikt….maar die zet ik meestal uit, daar het motorgeluid gewoon fantastisch is 8)

Je kan er foto’s van zien op https://www.gov-fbi.net/picz/2006/Porsche , maar er volgen er nog veel meer (met de hardtop erop 😉 ) eenmaal ik wat meer tijd heb daarvoor.
      Nu ja, de wagen is hier wel gekend heheh 😉

Mijn hobbies zijn voornamelijk motoren en circuitrijden (ik rijd niet meer op de baan), en ik ben dan ook in blijde verwachting van een getunede en nieuwe Kawasaki ZX-10R 2006, die als hij klaar is 200 pk voor 150kg zou moeten hebben 😈
      Francorchamps zal weer leuk worden deze zomer 8)

Verder ben ik actief binnen internet- en netwerkbeveiliging, en zijn dat ook hobbies/passies van me.

Zo, da’s alvast nen hele boterham 😆

Welkom hier, je wagen ziet er wel top uit.

Luc

[quote=”RSR”:gshbsoeo]Welkom hier, je wagen ziet er wel top uit.

Luc[/quote]

Dank je Luc!
          Ik heb er nergens een even mooie gevonden voor wat ik betaald heb 😈
          En zeker niet met zo weinig kilometers op de teller.

De verkoper was een échte liefhebber. In zijn garage had hij kartonnen platen langs de kanten gezet, waar de deuren konden tegen steunen bij het openen !!! Kan je nagaan… 😮
          En da’s een gewoonte die ik alvast heb overgenomen 😳 😆

veel plezier gewenst met je aankoop

deze ben ik ook tegengekomen tijdens men zoektocht naar een 986
            volgens mij een zeer nette wagen ❗

Hallo en van harte welkom.
              We hebben hier ook een voorstellingstopic hoor 😉
              Dat kan je HIER vinden.
              En proficiat met je mooie wagen

[quote=”knoet”:19e0aupf]veel plezier gewenst met je aankoop

deze ben ik ook tegengekomen tijdens men zoektocht naar een 986
                volgens mij een zeer nette wagen ❗ [/quote]

Thanks Knoet 😉
                Ik was er gelukkig rap genoeg bij. Toen ik hem zag stond er reeds een bepaald bod, dat 3000EUR lager lag dan wat de verkoper wou. De prijs leek me netjes, dus ik heb niet afgeboden.
                Tegen dat ik hem betaald had (nadat ik de optie al genomen had 2 weken ervoor) waren er al 2 die mij overboden hadden, tot 4000EUR meer 😯
                Dus heb geluk gehad en een eerlijkere verkoper getroffen 8)

@911-lover
                : bedankt 😉
                Oei, daar heb ik dan overgekeken 😳 Heb mij in dat topic dan ook maar ne keer aangemeld zie.
                Maar ja, wie kijkt er nu in “zever” om zich voor te stellen…Of heb ik nu een te groot idee van mezelf 😆

WB

Proficiat en veel geluk met je boxster!!

😉 Ook een proficiat uit Lembeke,Zeer nette wagen en dan nog maar te zwijgen over de Km stand he 😉 ,het is nog bijna een nieuwe wagen ongeacht het jaartal ,veel plezier ermee ❗ een Boxster is een toffe …………? om mee te rijden

Groeten Boxster

Inderdaad, dat was ook hoe ik redeneerde !
                      En bijkomstig voordeel is natuurlijk dat ik enige kilometers kan afleggen zonder aan een onderhoud te moeten denken of banden 8)

Welkom en proficiat Torig.
                        Ik hoop de Boxster eens te zien op een komende meeting.

Gr,
                        Rufie.

😉 Zeg RufieF6 zo zullen we eens kunnen afzakken naar de studenten stad 😆 😆 ,ben er nog nooit geweest

Boxster

Bij mij is het ook al zeker 15 jaar geleden 😕

DE studentenstad ? Komen jullie naar Gent dan ? 😀

No, no, no, no, de studentenstad is toch LEUVEN 😉

[quote=”RufieF6″:39cyf412]DE studentenstad ? Komen jullie naar Gent dan ? 😀 [/quote]

😆 😆 😆 😆 😆

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.