Ik kom het gezelschap hier vervoegen… ;-)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Ik kom het gezelschap hier vervoegen… ;-)

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • [quote=”911-lover”:ohuhqj7j][quote=”RufieF6″:ohuhqj7j]DE studentenstad ? Komen jullie naar Gent dan ? 😀 [/quote]

😆 😆 😆 😆 😆 [/quote]

Ja tis juist, Gent is veel meer dan alleen maar studentenstad…
      Ik vind Leuven wel leuk, maar het is een ramp om daar je wagen kwijt te geraken. Laat staan je Porsche !

[quote=”Setakira”:34cn1toh]No, no, no, no, de studentenstad is toch LEUVEN 😉 [/quote]

Wel Sebastiaan,dat dacht ik toch ook 😉 en wanneer zakken we eens af naar Leuven 😯

Boxster

Wil wel komen hoor. Laat maar weten wat jullie van plan zijn.

Als het jullie interesseert, leer ik jullie Gent eens kennen….

Eind van de week ga ik nog eens naar Leuven, zal eens zien of je nog wagens kan plaatsen op de oude markt, daar zouden ze wel goed staan…

Ja Sebastiaan,doe dat maar eens………zoek maar een mooi plekje ➡ voor onze bolides

Boxster.

Leuven of Gent, beiden interesseren me wel 😀
                Maar doe mij maar Gent (het is en blijft mijn stad hé 8)

Gent is voor mij nog langer geleden.
                  Vroeger was het een smerige vuile stad maar naar ik gehoord heb zou het enorm opgekuist zijn .

WB

Heb in Leuven en in Gent mogen vertoeven!Alletwee keileuk….!!!!

[quote=”Setakira”:2btr24qr]Eind van de week ga ik nog eens naar Leuven, zal eens zien of je nog wagens kan plaatsen op de oude markt, daar zouden ze wel goed staan…[/quote]

de oude markt is volledig verkeersvrij gemaakt hé 😉

[quote=”torig”:1epicbdf][quote=”knoet”:1epicbdf]veel plezier gewenst met je aankoop

deze ben ik ook tegengekomen tijdens men zoektocht naar een 986
                        volgens mij een zeer nette wagen ❗ [/quote]

Thanks Knoet 😉
                        Ik was er gelukkig rap genoeg bij. Toen ik hem zag stond er reeds een bepaald bod, dat 3000EUR lager lag dan wat de verkoper wou. De prijs leek me netjes, dus ik heb niet afgeboden.
                        Tegen dat ik hem betaald had (nadat ik de optie al genomen had 2 weken ervoor) waren er al 2 die mij overboden hadden, tot 4000EUR meer 😯
                        Dus heb geluk gehad en een eerlijkere verkoper getroffen 8)

@911-lover
                        : bedankt 😉
                        Oei, daar heb ik dan overgekeken 😳 Heb mij in dat topic dan ook maar ne keer aangemeld zie.
                        Maar ja, wie kijkt er nu in “zever” om zich voor te stellen…Of heb ik nu een te groot idee van mezelf 😆 [/quote]

ik was ook aan het overwegen om die te gaan kopen (omwille van de lage km stand) maar k was eigenlijk op zoek naar een zwarte, die ik dan uiteindelijk maar gekocht heb 🙂 )

veel plezier ermee ( wat zeker geen moeilijke opgave gaat zijn)

[quote=”knoet”:9o4bnap5][quote=”torig”:9o4bnap5][quote=”knoet”:9o4bnap5]veel plezier gewenst met je aankoop

Thanks Knoet 😉
                          Ik was er gelukkig rap genoeg bij. Toen ik hem zag stond er reeds een bepaald bod, dat 3000EUR lager lag dan wat de verkoper wou. De prijs leek me netjes, dus ik heb niet afgeboden.
                          Tegen dat ik hem betaald had (nadat ik de optie al genomen had 2 weken ervoor) waren er al 2 die mij overboden hadden, tot 4000EUR meer 😯

@911-lover
                          Oei, daar heb ik dan overgekeken 😳 Heb mij in dat topic dan ook maar ne keer aangemeld zie.
                          Maar ja, wie kijkt er nu in “zever” om zich voor te stellen…Of heb ik nu een te groot idee van mezelf 😆 [/quote]

ik was ook aan het overwegen om die te gaan kopen (omwille van de lage km stand) maar k was eigenlijk op zoek naar een zwarte, die ik dan uiteindelijk maar gekocht heb 🙂 )

veel plezier ermee ( wat zeker geen moeilijke opgave gaat zijn)[/quote]

Daarentegen vond ik het kleur perfect 😉
                          Leek me trouwenseen uiterst correcte prijs voor die wagen, niet ?

Jij ook met de jouwe!! 8)

[quote=”torig”:3nrbb2ic][quote=”knoet”:3nrbb2ic][quote=”torig”:3nrbb2ic][quote=”knoet”:3nrbb2ic]veel plezier gewenst met je aankoop

Thanks Knoet 😉

@911-lover

veel plezier ermee ( wat zeker geen moeilijke opgave gaat zijn)[/quote]

Daarentegen vond ik het kleur perfect 😉
                            Leek me trouwenseen uiterst correcte prijs voor die wagen, niet ?

Jij ook met de jouwe!! 8) [/quote]

aangezien de extreem lage km stand was dat idd een zeer correcte prijs 😉

kleur is idd wel mooi, maar aangezien ik thuis al een jaar bezig was over een zwarte boxster te kopen, kon ik nu moeilijk met een blauwe aankomen rijden hé 8)

ps: ik heb je nog een PB gestuurd

Nog een geluk, zo zijn we beiden tevreden gesteld 😆

Ik heb je een PBtje teruggestuurd!!

Groet

Roger

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.