Ik mag het eindelijk verklappen.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ik mag het eindelijk verklappen.

• Maker
    Discussie
  • Sinds een jaar ongeveer heb ik van mijn Nederlandstalige blog over de shark avonturen ook een Engelstalige versie. Ik ben er aan begonnen omdat ik ook wel is op Rennlist meelees maar ook bij de 928uk mailing list zit.
    Sommige transaxle liefhebbers hier kennen misschien “Flüssigmagazine”, een Amerikaans magazine over transaxle Porsches (en men is ondertussen de mogelijkheden aan het bekijken om het uit te breiden met een gedrukte uitgave en video-kanaal) opgericht door Pablo Deferrari. Vorige week contacteerde ik Pablo n.a.v. zijn editoriaal van deze maand en het bleek dat Pablo een fan is van mijn Engelstalige blog. Na wat over en weer mailen is de kogel door de kerk en kan ik met trots melden dat ik de Belgische correspondent geworden ben van het magazine.
    Een eerste stuk is reeds gepubliceerd (een overname uit mijn Engelstalige blog) en een foto van mijn Shark is ondertussen te vinden op de cover! Er komt uiteraard nog meer aan in de (nabije) toekomst.
    Ik zelf ga me ook iets meer verdiepen in de andere transaxles, de 924,944 en 968 zijn me wel bekend maar minder als de 928 uiteraard. Buiten dat ik intenser aanwezig zal zijn op meetings en beurzen kunnen ook forumleden met een transaxle of een transaxle project misschien wel een PB verwachten van uw vliegend reporter :mrgreen: om een kijkje te komen nemen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Zie het nu pas DST, alvast bedankt voor de uitnodiging ik PB nog.

Proficiat Igor :up:

Igor, :up:

Het is leuk te horen dat jouw schrijftalent wordt gewaardeerd.
          Hopelijk mogen wij nog meer van u vernemen .. los van uw andere verborgen talenten zijnde organisatie- en muzikaal-talent.

[quote=”deepee” post=214284]ik heb ook een reden gevonden om de site eens door te nemen, na wat klikken op flüssigmagazine kwam ik al snel dit flanelleke tegen in de frauen subdirectory. na drie keer kijken zag ik pas op welke porsche ze leunt :engeltje:

Deja vue

Ons nieuw stagaireke had een kort rokske aan daarstraks en moest iets oprapen van de grond
            Echt :engeltje:

[quote=”Igordiver” post=214220]Merci voorde aanmoedigingen mannen.
              Zou ik mij nu schrijversgewijs aan de Absint beginnen wagen? :mrgreen:
              @ Icepo, merci voor de uitnodiging. één van de weken PB ik om af te spreken :-)[/quote]

4 heb ik er ook staan
              En andere dan icepo 😉
              Ook altijd welkom! :drink:

ik heb ook een reden gevonden om de site eens door te nemen, na wat klikken op flüssigmagazine kwam ik al snel dit flanelleke tegen in de frauen subdirectory. na drie keer kijken zag ik pas op welke porsche ze leunt :engeltje:

Nice !! Volg ook al een tijdje Flüssig magazine, dik in orde :popcorn:

Top, enjoy :driver:

Merci voorde aanmoedigingen mannen.
                      Zou ik mij nu schrijversgewijs aan de Absint beginnen wagen? :mrgreen:
                      @ Icepo, merci voor de uitnodiging. één van de weken PB ik om af te spreken 🙂

Proficiat!
                        Altijd leuk dat er wat meer aandacht aan transaxles wordt besteed!

Als je wat meer info over de 968 CS zoekt, kan ik je hiernaar verwijzen:
                        http://www.968clubsport.com

Super, that’s Rock ‘n Roll man! :music:

Mooi ! Proficiat!

:respekt: :applaus: :respect2: :first: :up:

Das leuk Igor! :drink:

Drinkt ook wat makkelijker die Stellas, rechtop achter de computer, dan liggend onder d’n Shark. :mrgreen:

Super igor, proficiat. Vanaf nu dus de vliegende reporter….

Of racende reporter zal misschien beter zijn. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.