Ik stel me dus even voor…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik stel me dus even voor…

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

ik ben hier al een tijdje aan het lezen hier, maar het is dus tijd om me voor te stellen.

Mijn naam is Bart, mid veertiger, en woon in Zedelgem.
    Al van jongsaf zot van een porsche 911, en nu was het tijd om er ook eentje aan te schaffen.

eerste voorwaade was dat het geen targa of cabrio mocht zijn, daar naar mijn mening de gesloten het mooiste van al is.

Mijn eerste idee was een 964. maar nog enkele jaren volle verkeerstaks betalen zag ik echt niet zitten.
    Dus zou het een 3.2 worden…. maar amaai diegene die denken dat die prijzen in vrije val zitten!!! zolang je er geen zoekt wel, maar als je er een zoekt valt dat wel tegen.

Uiteindelijk is het die geworden van op de fotos, en die heeft eigenlijk wel iets van beide die ik wilde.
    De echte fanatiekelingen zullen dit maar niks vinden, maar ik vind het een mooie wagen, en de prijs was redelijk.

Diverse kleine dingen moeten nog in orde gebracht worden, via dit forum hoop ik wat extra informatie,
    en gelijkgezinden te vinden.

De P staat nu nog op franse platen, maar is ondertussen gekeurd als oldtimer, en de O platen zijn onderweg.

dit was het zo een beetje

Attachments:
    • porsche006.JPG
    • porsche007.JPG
    • porsche009.JPG
    • porsche010.JPG
    • porsche012.JPG
    • porsche013.JPG
    • porsche014.JPG
4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
    • Welkom en veel sleutelplezier!

welkom en dikke proficiat.
        :relaxman: +1 luchtgekoeld 😆

Proficat met je aankoop en welkom op het forum!
          (kelly) lol

Welkom op dit gezellige forum Bart en van harte proficiat met aankoop .
            Als je aan de kust bent met je wagen laat je maar iets weten .

Funny

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.