Ik stel me even voor .

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik stel me even voor .

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche bewonderaars ,
    Na reeds maanden op het Porsche forum te zijn ingelogd wou ik me wel voorstellen.
    Maar hoe stel je je eigen voor op een forum als je zelf geen Porsche bezit?
    Wel nu is het zo ver.
    Ik Gino uit de omgeving van Brugge, ben sinds vorige week trotse eigenaar van een rode 911 SC 3 L uit 1979.
    Waarom 1979? Dit is het jaar dat ik mijn vrouw heb leren kennen, en haar toen de belofte heb gemaakt dat ik ooit nog met een 911 zou rijden, hier geen zotte bevlieging dus.
    Met deze reden was ze ook vlugger overtuigt van de aankoop 😉 😉
    Na maanden zoeken op het Net en afschuimen van beurzen en meetings en dagelijks uitpluizen van het forum ben ik toch op de ware gekomen. (en natuurlijk het nodig budget te hebben verzameld, niet onbelangrijk )
    De auto is eerst uitgeleverd in Duitsland, daarna in 1986 uitgevoerd naar Nederland en nu in België
    Terecht gekomen.
    De wagen staat mooi in de lak en de matching nr motor en versnellingsbak kurkdroog.
    Bekleding binnen bijna perfect.
    En natuurlijk mijn kind schoon kind …
    Ik hoop dat ik er nu nog jaren van kan genieten en jullie ooit eens te ontmoeten op een meeting hier of daar. (er is trouwens een supper 2 daagse meeting in “Hardelot” Frankrijk op 10 en 11 Sept voor de liefhebbers )
    Ps : dit is een super forum met mensen met veel kennis van zaken waar ik tijdens mijn zoektocht veel nut heb aan gehad waarvoor mijn dank.
    Beste groeten Gino.

Attachments:
    • IMG_0861.JPG
    • IMG_0865.jpg
    • IMG_0864.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.