Ik vrees het ergste…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Ik vrees het ergste…

• Maker
    Discussie
  • Als ik me niet vergis is de porsche op deze foto van een mede forummer… 😥

Mijn innige deelneming gaat uit naar familie, vrienden en kennissen…

[b]di 10/06/08 06:17 – Omstreeks 3 uur vannacht heeft zich een dodelijk verkeersongeval voorgedaan op de Bredabaan in Brasschaat.

Een Porsche reed achteraan in op een geparkeerde reisbus.

De 36 jarige bestuurder uit Brasschaat zat gekneld in het wrak. De hulpdiensten konden hem bevrijden, maar er kon geen hulp meer baten.

Een verkeersdeskundige van het parket heeft een onderzoek naar de oorzaak van het ongeval uitgevoerd.

De Bredabaan was tot6u45 versperd tussen de Pauwelslei en de Rerum Novarumlei, maar is inmiddels weer vrij.
    [/b]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • [quote=”ppp 356″:2gpijv5h]Zie het probleem niet als de wagen goed verzekerd is, en indien de wagen niet verzekerd is “eigen schuld, dikke bult”[/quote]

Loopt hlaas niet steeds zoals je geschreven hebt en het ook eigenlijk hoort .
      Mijn broer kan je daarvan een heel verhaal vertellen ivm een vol omnium verzekerde mobilhome die gestolen werd en nooit is terug gevonden .

[quote=”ppp 356”:2gpijv5h]
      De kost van een platgereden boxster weegt echt niet op tegenover de emotionele schade die de nabestaanden ondervinden.[/quote]

Daar sta ik voor 100% achter je mening.

[quote=”SidewindR”:3p1u74si]
        Off topic: Hmm, Dexia was zowat de enige die mij zonder een enkel probleem of opmerking wou verzekeren toen ik mijn Porsche kocht (was toen 25…)

Groetjes,

Olav.[/quote]

Bizar, Olav 😉
        Bij mij is het Fortis geworden 😉

[quote=”torig”:1nbube9l]
          Voor dexia (en anderen) ben ik een té jonge gast, want verzekeren wouden ze me niet met een sportwagen.

[/quote]

Off topic: Hmm, Dexia was zowat de enige die mij zonder een enkel probleem of opmerking wou verzekeren toen ik mijn Porsche kocht (was toen 25…)

Groetjes,

Olav.

ik wist dat ik de wagen reeds eerder gezien had met die nrplaat… bij deze is dat dus bevestigd.

klik hier voor de link

De boxster in betere tijden.

[quote=”the body docter”:3pt6qq68]ik zou der alvast niet vrolijk van worden dat een klant zich met een door mij verhuurde auto in de prak rijd

[/quote]

Nooit een verhuurbedrijf beginnen dan, hoort gewoon bij de Job.

Die jonge gast was trouwens wel 37 jaar.
              Voor alle duidelijkheid, spreek me hier niet uit over de oorzaak van het ongeval, maar leeftijd en gezond verstand is niet altijd rechtevenredig 😉

[quote=”the body docter”:iyld0nq5]een jonge gast zou ik dus ook nooit een snelle bak verkopen of verhuren
                [/quote]

Een en ander hangt samen met je definitie van een jonge gast.
                Voor dexia (en anderen) ben ik een té jonge gast, want verzekeren wouden ze me niet met een sportwagen.

Ergens begrijp ik je wel, maar je kan je gewoon met alles doodrijden hoor.

ik zou der alvast niet vrolijk van worden dat een klant zich met een door mij verhuurde auto in de prak rijd

heb in het verleden al dikwijls snelle auto s gehad en verkocht maar bij mij speelt mijn gezond verstand toch een grote rol bij het al dan niet verkopen van een auto een jonge gast zou ik dus ook nooit een snelle bak verkopen of verhuren het kan natuurlijk altijd gebeuren met oud of jong

en inderdaad voor de familie is het een grote klap zonder twijfel zou het zelf ook niet thuis willen krijgen in geen van beide gevallen

maar als er iemand met een porsche een ongeluk krijgt dat staat het altijd met grote letters in de krant en als er een jonge gast met een gewone wagen een accident maakt dan haalt het amper het nieuws

en verhuur van dergelijke wagens is eigenlijk op zeker niveau onverantwoord

een ongeval is snel gebeurd met of zonder sportwagen maar wie ben ik om zo een uitspraak te posten

[quote=”the body docter”:35bsqz5v]

het zal uw auto maar zijn die even gehuurd wordt die eigenaar kan ook op zijn centen wachten vrees ik 😥

[/quote]

Zie het probleem niet als de wagen goed verzekerd is, en indien de wagen niet verzekerd is “eigen schuld, dikke bult”

De kost van een platgereden boxster weegt echt niet op tegenover de emotionele schade die de nabestaanden ondervinden.

ik heb gehoord dat het een huurwagen zou zijn

het zal uw auto maar zijn die even gehuurd wordt die eigenaar kan ook op zijn centen wachten vrees ik 😥

en inderdaad de laatste weken werd er her en der weer veel tot schroot herleid 😳

jammer voor de nabestaanden

Ik heb gehoord dat het een huurwagen zou zijn ,Niettegenstaande toch niets om vrolijk van te worden .En inderdaad komen de P’s nogaal veel in de negatieve belangstelling de laatste maanden op het nieuws.In alle geval altijd spijtig voor de driver en zijn naabestaanden .

[quote=”terrum”:b0tczuha]idd, teveel maar elke dag worden er wagen tot schroot herleid en vallen de doden in het verkeer, alleen leggen ze iets teveel de nadruk op de merknaam van de wagen de laatste tijd 👿
                          [/quote]

Ook mijn gedacht .
                          Ze zeggen niet hoeveel Fords , Opels of VW’w er tot schroot zijn geleid de voorbije week/weken

idd, teveel maar elke dag worden er wagen tot schroot herleid en vallen de doden in het verkeer, alleen leggen ze iets teveel de nadruk op de merknaam van de wagen de laatste tijd 👿

ook mijn oprechte medeleven aan de nabestaanden

Geert

Ook mijn innige deelneming.
                              Het zijn er wel veel de laatste tijd 🙁

Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden.
                                Het mag nu wel beginnen stoppen al die crashes…

Ik zag het bericht net op het nieuws.
                                  Ik heb de door mij gemaakte fotootjes van de Herfstrit bekeken doch niet de passende nummerplaat op de Boxsters .
                                  Wel een bijna gelijkaardige op een zwarte Cayman.
                                  Ook mijn sterkte gewenst aan de familie .
                                  Deelnemer of niet van de Herfstrit , er is weer een Porschist en Porsche van ons heen gegaan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.