Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Ik was vanmorgen op zoek
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door
XXX.
-
MakerDiscussie
-
11 april 2012 om 08:56
En ik kwam tegen
Volgens mij een 930 van een bekende hier!
-
MakerDiscussie
-
Bijhouden,zeker weten.
Heb hem afgelopen zondag nog bewonderd in de buurt van Breda, er reden daar nog wel enkele P’kes rond… 😀Hier nog enen! 8)
Totaal geen interesse in de 996 4S, dus wordt waarschijnlijk privé aangekocht en gestald. Is té mooi en té goed om weg te geven.
Af en toe de platen ne keer ophangen, verzekeraar verwittigen en ‘m eens “luchten” :driver:Ik weet perfect hoe jij je voelt, zit met hetzelfde. Afgelopen zondag een ganse dag aan het poetsen geweest en bij valavond dacht ik (weeral eens) mijn verkoopadvertentie te verwijderen. De maandag verklaarde een bevriende autohandelaar mij bijna zot. We waren met twee wagens aan het onderhandelen. En op een moment dacht ik : ik ga de P nu ook niet weggeven, hij is betaald en als ik hem gewoon in de garage zet dan kan ik er af en toe nog eens naar kijken. Het wordt zomer en zolang hij niet verkocht is kan ik er mee rond rijden wanneer ik wil. Dus ik bleef bij mijn laagste vraagprijs en de deal ging niet door (en neen geen 991 voor mij, alhoewel ik al 9-JIM-991 in gedachten had 🙄 )
Gewoon even afwachten William en genieten van je P al is is het door er enkel naar te kijken .
Anoniem18 april 2012 om 09:59Ik heb nog steeds spijt van een BMW E30 M3 die ik 10 jaar geleden verkocht.
Als ik zie wat die nu waard zijn 🙄
@911_NL de jaarlijkse kosten zijn te verwaarlozen als ik er weinig km’s mee doe.
Denk een 300 euro aan verzekering en rijtaks, ook nog wat onderhoudskosten natuurlijk maar die zijn sterk evenredig met de gereden km’s.Een P verkopen is altijd een opdracht.. op één of andere manier zuigt die altijd de aandacht naar hem toe. En als die de laatste bocht in het vizier bereikt en hij is weg, dan is het altijd van: 🙁
William , je hebt in deze auto zoveel tijd en energie gestoken en staat bijna op zijn punt , je zou zeeeeer veel spijt krijgen!!! :respekt: :drink:
[quote=”vawilliam2003″ post=95576]
Ik ga hier zeker nog eens goed moeten over nadenken.[/quote]Als’ie je niet in de weg staat – en de jaarlijkse kosten te overzien zijn ➡ niet verkopen ❗
En de data die je hier vind (aan het begin van elk jaar) in je agenda zetten 😉
William,
ik vind het wel knap dat je hier zo neerpent dat het enorm pijn zou gedaan hebben mocht die persoon gisteren jouw auto gekocht hebben en dat je blij was dat ie hem niet kocht. Zoveel te duidelijker dat je hem gewoon moet houden.Grtz
Anoniem17 april 2012 om 20:04Verkoop is (tijdelijk) geschorst.
Ik ben niet zeker genoeg om hem weg te doen vrees ik.
Gisteren is er iemand komen keuren en proefrijden.
Op het moment dat wij geen prijs konden overeen komen en de man naar huis ging was ik eigenlijk blij dat de auto niet verkocht was.
Ik ga hier zeker nog eens goed moeten over nadenken.
Het is niet dat ik het geld of iets nodig heb van de verkoop dus zal ik hem hier nog maar wat laten staan. In waarde zakken zal ie sowieso niet meer doen als ik geen brokken maak.Succes met de verkoop.
Jammer dat mijn budget niet toereikend is…. Super mooie auto.
@Bully: idd geen targa, doch voor een Turbo zou ik toch een uitzondering maken ❗Anoniem12 april 2012 om 19:48Het is inderdaad een auto van een forumlid.
Ik heb de beslissing genomen de P te koop te zetten.
Ik had vele plannen met deze auto maar vind de tijd niet om ermee te beginnen.
Vind het nu beter de auto te verkopen en later als enkele andere dingen op orde zijn iets anders in de plaats te kopen. Wellicht zal het dan iets recenter zijn zodat ik er dagelijks mee kan gaan rijden. Nu is het steeds een opdracht om ermee te gaan rijden door tijdgebrek en enkele mankementjes die mij storen aan de auto.
Mensen die echte interesse hebben in de auto krijgen van mij het ganse verhaal, ik ga dit hier niet neerschrijven. Dit is beter voor mij en de volgende eigenaar denk ik.
Wat betreft de prijs, die is in samenspraak met enkele kenners gezet.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.