- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 maart 2017 om 10:49
Of het ‘mag’ weet ik niet maar wegens aankoop 991 ERE te koop mijn ‘oude’ DD een Mercedes CLS 250 SB
Persoonlijk vind ik nog steeds dat deze wagen een onklopbare verhouding geeft qua stijl, individualiteit, sportiviteit, comfort & ruimte
Een van de laatste Mercedes’en met eigen identiteit ipv de hedendaagse eenheidsworst.AMG-line binnen en buiten in de beste mogelijke kleurstelling: zilver metaalkleur met verduisterde ruiten, zwart volleder interieur, AMG sportstoelen met contrast stiksel (wit), zwart hout en zwarte dak-bekleding.
Fully loaded zoals ze zeggen: maw een deftige GPS met achteruitrijcamera (grote COMMAND, recente kaart update), Harman Kardon, glazen schuifdak, 19” AMG met goede/nieuwe banden (op de foto’s staat ie op de winterset), full LED, spiegelpakket, dodehoek sensoren, trekhaak (nooit gebruikt) en ik vergeet er nog een rits
Een vlotte 204pk met bakken koppel, doch lage CO2, tax en biv voor deze klasse wagen
Volledige historiek Mercedes Mechelen. Mercedes garantie tot 04/2017 (snel zijn is de boodschap).Kilometers 75.000 (net ingereden dus)
Ik vraag er op Kapaza 33.333 Euro voor, koopje dus aangezien de wagen met alle opties een catalogusprijs van boven de 85.000 Euro had.
Forumprijs: gratis winterset origineel Mercedes 19” tbv 4.000 Euro.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.