Ik wil een Porsche!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik wil een Porsche!

• Maker
    Discussie

• Vre

Hi, ik wil een Porsche en nu heb ik een prachtige Porsche 996 Carrera 2 Coupé op het oog uit 1998 met 140.000 km op de teller. Iedereen in mijn omgeving waarschuwt me voor hoge onderhoudskosten. Natuurlijk ga ik ‘m eerst laten keuren door Porsche maar dan…..is het echt zo erg als iedereen zegt?
      Groetjes, Vre

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 70)
      • hij zal toch geen mooiere vinden!! *luv

Kandidaat was van zijn woord wat afspraak & timing betreft. Zocht een weekend vervanger voor zijn huidige MX5. Gekeken, gekeurd, proefrit gedaan…… ging nog naar enkele andere kijken. 😉

we keep our fingers crossed Rodondo!!

S2

Ik duim alleszins dat het een echte koper is!

[quote=”Vre” post=190239]Dank jullie voor de opbeurende woorden. Ik ga gewoon door met zoeken. Er staat vast een beauty *porsche op me te wachten![/quote]

Morgen komt er iemand naar de mijne kijken. Deze had een bod gedaan van 27000 euro. Moest dit binnen uw budget zijn…..

ja wadde, koopt dat zonder keuring :bounce:

6K is zo slecht nog niet.
                    Liet ooit een AKK doen op een 964 (die reed als een trein btw) en na een half uur kwam de technieker van Porsche vragen dat “ze reeds aan +20K kosten zaten en of ze nog moesten verder doen” 😯 😕

neem zeker je tijd want er is keuze zat en er zal zeker ergens een staan die wel ok is en waar je nadien veel plezier aan zal hebben, wees blij dat je die keuring hebt gedaan want nu weet je dat niet al wat blinkt goud is 😉

Vre

Dank jullie voor de opbeurende woorden. Ik ga gewoon door met zoeken. Er staat vast een beauty *porsche op me te wachten!

+1 Youyou… ik snap het ook. Het is kl*te als je je zinnen erop gezet hebt, zeker als het je eerste is. Ik heb de ervaring ook een paar keer gehad. StijnG schreef toen iets in de trend van : foto’s wissen en doorgaan.

Koppig als ik ben, heb ik niet volledig naar hem geluisterd, de foto’s heb ik niet gewist, maar ik ben wel doorgegaan. Als ik nu naar die foto’s kijk … glimlach…toch content dat het een andere geworden is, die de keuring wel heeft doorstaan. Maar op de moment zelf ben je aan een borrel toe.

Ik heb net op Autoscout gekeken, er staan er alleen op die site in Europa +- 4000 te koop, daarvan zijn er +- 2000 grijze en zwarte. Dus, als je een ander kleurtje wil, er schieten er nog 2000 over. Wedden dat er eentje voor jouw tussenstaat? 😉

PDS

Deze misschien ? :think:

996 bavaria motors

Ik begrijp dat je verdrietig (ongeduldig) bent maar wees zeer blij dat je niet met je hart hebt gekocht. Je zou veel geld hebben uitgegeven voor iets dat meer in een garage staat dan dat je zou hebben gereden. Aanhouder wint altijd.
                              Succes met het volgende verhaal, daar zitten we allemaal op te wachten. :up:

Heel goed :wtf: , dat je je niet hebt laten verblinden door zo’n leuk kleurtje, gewoon lekker verder zoeken!!!

Een kat in de zak is zo gekocht. Dus toch (beetje wrang) gefeliciteerd. Er zijn er talloze anderen die blind zijn door de liefde. Wat was trouwens de vraagprijs van deze? Liever Tiptronic of handgeschakeld?
                                  Groetjes,
                                  Siepel

zonde maar op naar de volgende. Er zijn er genoeg.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 70)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.