Ik wil een Porsche!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik wil een Porsche!

• Maker
    Discussie

• Vre

Hi, ik wil een Porsche en nu heb ik een prachtige Porsche 996 Carrera 2 Coupé op het oog uit 1998 met 140.000 km op de teller. Iedereen in mijn omgeving waarschuwt me voor hoge onderhoudskosten. Natuurlijk ga ik ‘m eerst laten keuren door Porsche maar dan…..is het echt zo erg als iedereen zegt?
      Groetjes, Vre

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
      • Wees blij, geen miskoop gedaan en toch al iets bijgeleerd

S2

Kop op! Er zit echt wel een geschikte 996 voor jou bij!

We zullen je zoveel mogelijk steunen en helpen waar we kunnen!

Dat is inderdaad een dikke domper maar je mag jezelf gelukkig prijzen dat je de AKK hebt laten uitvoeren.
            Als je je droomauto koopt en je moet dan nog eventjes 6000 EURO ophoesten….dan verdwijnt de vreugde over de nieuwe aankoop ook pijlsnel. Meestal wordt die vervangen door een misselijkmakend gevoel en een “had ik maar….”
            Sterkte en veel geluk met de verdere zoektocht.

Vre

Ik ben heel verdrietig 🙁 🙁
              Auto blijkt schade te hebben en veel achterstallig onderhoud. Herstelkosten ruim € 6.000. En dan nog….Vossestein/Sherwin had geen goed gevoel bij deze auto. Fijn want dat is niet in zijn belang dus eerlijk.
              Maar….
              Ik had me er zo op verheugd……
              Nu weer terug bij af.
              Ik houd me dus aanbevolen voor tips. Nu ga ik aan de whisky…..

Spannend. Benieuwd. 😀

:relaxman: :relaxman: 😎 :coolness:

Wij duimen, branden kaarsjes en doen “cross fingers” en dat allemaal tegelijkertijd opdat het goed komt!

Good luck en laat ons snel iets weten!

Vre

Ja klopt. Wimbledon groen. Tof he!
                      Morgen gaat ie voor de AKK naar Vossestein. Spannend!! 😀 😀

Is dat nou een Wimbledon groene 996?

Vre is een echte liefhebber jongens!!! :happydance:

Goed he, en dat op een belgies forum 😉

Vre zoekt een adres nabij Amsterdam…

Hoi Vre.

Ik heb in juli een 996-4 Tiptronic gekocht van 2000 met 150k km op de teller (‘Peaches’). Ik ben er nog steeds over in de wolken, wat een auto!

Twee akkefietjes gehad. Het deurtje van de asbak bleef niet meer dicht en (erger) ik kon de auto niet meer afsluiten door kortsluiting in het passagiersportier. Beide zijn onder garantie (1 jaar) hersteld bij Beerens, tegenover Kinepolis Antwerpen. :popcorn:

Ik heb Peaches wel drie weken moeten missen, ze vonden de bron van de kortsluiting oorspronkelijk niet. Was ik even blij dat ik garantie had! :up:

Bij Beerens zeggen ze dat zij het onderhoud zelf doen. Ze zijn ook dealer van VW en Seat. Ik zal eens vragen of hun tarieven voor P op dat niveau liggen dan wel op dat van de OPC’s.

In elk geval gefeliciteerd met je keuze en welkom op dit forum! Wanneer gaan we eens samen rijden? :happydance: Hoewel, Peaches en Plum (sorry voor dit geïmproviseerde koosnaampje!), die kleuren zie je normaal pas samen na een flinke dosis LSD!

Heb je tenminste een kleur dat niet iedereen heeft.

Ik zag gisteren een donkergrijze Cayman nabij mijn werkpost. Dan ben ik blij dat ik een gele heb!

Hi Vre, niet iedereen gaat het met mij eens zijn, maar ik vind die niet alledaagse kleuren top! Als ik het goed bekijk ook een licht lederen interieur. *luv
                                  Ik zou in de onderhandeling meenemen dat het aantal potentiele kopers (en als je de auto later wil verkopen) beduidend lager is dan in de “traditionele kleurencombinaties”.
                                  Good luck!

ziet er ferm uit. coole kleur.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.