Ik wordt Flik

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er serieus over aan het nadenken om flik te worden . Met al het geld dat ze binnenrijven door de boetes ( ik heb al gehoord dat ze het nu al niet opkrijgen) zal misschien het volgende wagenpark er zo uitzien
    Daar ik ook flink heb meegesponserd kan ik er ook beter dan voor zorgen dat ik er in rijden kan 😈 😉

Oeps , hoe komt het dat de foto niet zichtbaar wordt ❓

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Thnx Torig!

[size=59:2fttve93]’k Zal maar nier zeggen wat mijn beroep is … 😳 [/size]

[quote=”plumber”:1xzyl3bb]en nog meer offtopic: misschien de klok van de server eens juist zetten want het is nu 11u15 en op het forum staat dat ik het gepost heb om 10u15 😯 [/quote]

Ligt dat niet aan je eigen instellingen?
        Neus eens in je profiel, ‘k denk dat je ‘t daar goed kan zetten.

EDIT: je kan het goedzetten in je eigen profiel plumber 😛

en nog meer offtopic: misschien de klok van de server eens juist zetten want het is nu 11u15 en op het forum staat dat ik het gepost heb om 10u15 😯

goe bezig 😆

[quote=”mcklusky”:21fjckzx]zal eens snuffelen of we dit kunnen wijzigen…[/quote]

Iets teveel gesnuffeld (of geupdated) want album.php is nu ook weg/niet meer op die plaats te vinden. Dus: weg picture.

zal eens snuffelen of we dit kunnen wijzigen…

Gek , want op het nederlandse forum werkte dit wel binnen het forum .
                  Inderdaadniet door te linken naar andere fora

schoon filkke bakske, maar als ik flik zou worden zou het puur zijn om corrupt te zijn 😈

de foto macheert niet omdat de link niet eindigd op .jpg/.gif/.bmp of dergelijke
                    dus het eingie alternatief is in een linkje zetten[zodat de ieits luiere forum gebruiker niet al te vele moeite moet doen:)]
                    https://porscheforum.be/album_pic.php?pic_id=321

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.