Ik zeg niks.

Home Forum Zeverhoekje Ik zeg niks.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • J

Komkommertijd zeker…

zo lachwekkend dat het zelfs de int’l media haalt: KLIK

[quote=”Maarten R” post=177720][quote=”mark986″ post=177634]Ach ja…..
          Cayenne is nog altijd een softroad in tegenstelling tot een RR! Dus geen schaamte! Enkel poor journalisme!!!!![/quote]

Kijk nog eens goed naar dat filmpje. Er gaat nog geen halve pk naar die voorwielen. Je hoort ook helemaal geen achterwielen spinnen. De persoon achter het stuurwiel weet écht niet waar ze mee bezig is.
          Luxeprobleempje zeker?[/quote]

Dat is het punt met al die zogenaamd onthullende filmpjes op internet, je ziet enkel een uit zijn verband gerukt stukje.

[quote=”911cabriog50″ post=177727]+1 want ben ook men leven nog niet moe, want dan kan ik niet meer met men *porsche rijden :bounce:
            [quote=”stijnG” post=177706][quote=”G-man” post=177677][quote=”Hendrik914″ post=177668]

Ander onderwerp, maar wel terzake. Als het vers gesneeuwd heeft op een drievaksautostrada, zie ik ook weinig wagens op het linkerrijvak. Meestal rij ik daar helemaal alleen en steek ik de Range Rovers, X5, KJN, … voorbij aan 50-70 km/u. Zelfs met de Prius. :loser: Je hebt er zelfs weinig rijvaardigheid voor nodig. Enkel het besef en de ervaring dat verse sneeuw op een droge weg helemaal niet moeilijk rijdt. ( :think: Toch voorzichtig zijn, je weet nooit … :wtf: 😕 )[/quote]

Sorry, maar als jij denkt dat het veilig is om 70 te rijden op het linkse vak wanneer dat pas besneeuwd is, en dat je zelfs geen rijvaardigheid nodig hebt… 🙄

Dan vind ik dat jij je rijbewijs mag inwisselen voor een busabonnement…

Al eens gedacht hoe een noodstop zou verlopen bij die snelheid op een besneeuwd wegdek???

Deze mag bij in het draadje van opmerkelijke uitspraken voor mijn part…
            Sorry man, ik hoop dat jij nooit ofte nooit voor of achter mij rijdt, zelfs niet bij goed weer.[/quote]

+1[/quote][/quote]

Begrijpend lezen.
            :ass:
            Rijdt er iemand voor mij? Neen.
            Achter mij? Neen?
            Is 50-70 exact 70? Minimum 70?
            😐
            Noodstop op de autosnelweg heb ik enkel meegemaakt bij druk verkeer en dan daarbij ook nog typisch minstens een paar “autostrada-onervaren” bestuurders op het linkerrijvak. Anticiperen, afstand houden, het tragere middenvak opzoeken en de haantjes laten voorgaan helpt. Ik pas mijn snelheid aan en ik word wel middenvakrijder als het linkerrijvak één zeer dichte sliert is. Heb je minder noodstops.
            :popcorn:

Iedereen weet dat een Kjn een pseudo 4×4 is !Heel geschikt voor de openbare weg maar een stuk minder in het veld !
              Het is wel een hoge stoep .

Ach mannen, lig er niet wakker van. Je weet toch dat sommigen het zalig vinden om met onze Porsche’kes te lachen. Laat ze lachen. Video in kwestie zegt trouwens meer over de eigenaars, bestuurder, omstaanders dan over de Cayenne !

+1 want ben ook men leven nog niet moe, want dan kan ik niet meer met men *porsche rijden :bounce:
                  [quote=”stijnG” post=177706][quote=”G-man” post=177677][quote=”Hendrik914″ post=177668]

Ander onderwerp, maar wel terzake. Als het vers gesneeuwd heeft op een drievaksautostrada, zie ik ook weinig wagens op het linkerrijvak. Meestal rij ik daar helemaal alleen en steek ik de Range Rovers, X5, KJN, … voorbij aan 50-70 km/u. Zelfs met de Prius. :loser: Je hebt er zelfs weinig rijvaardigheid voor nodig. Enkel het besef en de ervaring dat verse sneeuw op een droge weg helemaal niet moeilijk rijdt. ( :think: Toch voorzichtig zijn, je weet nooit … :wtf: 😕 )[/quote]

Sorry, maar als jij denkt dat het veilig is om 70 te rijden op het linkse vak wanneer dat pas besneeuwd is, en dat je zelfs geen rijvaardigheid nodig hebt… 🙄

Al eens gedacht hoe een noodstop zou verlopen bij die snelheid op een besneeuwd wegdek???

Sorry man, ik hoop dat jij nooit ofte nooit voor of achter mij rijdt, zelfs niet bij goed weer.[/quote]

+1[/quote]

[quote=”mark986″ post=177634]Ach ja….. 4×4 zonder dif lock krijg je zelfs een defender makkelijk onderuit…. Kracht gaat altijd naar de wielen met minste weerstand! Dus dwz de wielen die spinnen…. Als je esp+lock+Mid diff en eventueel rear diff hebt, zal dit niet gebeuren.
                    Cayenne is nog altijd een softroad in tegenstelling tot een RR! Dus geen schaamte! Enkel poor journalisme!!!!![/quote]

Kijk nog eens goed naar dat filmpje. Er gaat nog geen halve pk naar die voorwielen. Je hoort ook helemaal geen achterwielen spinnen. De persoon achter het stuurwiel weet écht niet waar ze mee bezig is.
                    Luxeprobleempje zeker?

[quote=”youyou” post=177710] had een Dacia Duster bestuurder gevraagd me er uit te trekken en hem bedankt, hij zou het verhaal van zijn leven hebben gehad. :D[/quote]

:respect2:

woehoe stof tot nadenken, sneeuwstof, zandstof, ik wil die cayenne wel, kan me niks schelen van die stoeprand, ik zal daarna de zand er wel afblazen op de autosnelweg 😀 . Was het de mijne mochten ze er vooraan zelfs niet aankomen om hem trachten te liften, (ze zouden mijn bumper kunnen beschadigen) had een Dacia Duster bestuurder gevraagd me er uit te trekken en hem bedankt, hij zou het verhaal van zijn leven hebben gehad. 😀

[quote=”G-man” post=177677][quote=”Hendrik914″ post=177668]

+1

J

[quote=”Hendrik914″ post=177668]

Sorry man, ik hoop dat jij nooit ofte nooit voor of achter mij rijdt, zelfs niet bij goed weer.

SUV of niet. Bestaat dat echt, een KJN 4×4 zonder sperdifferentieel? 😥 Ik heb enkel ervaring in heel ouderwetse Land Rovers, als je die in 4×4 zet heb je 1 band nodig met greep, een beetje ervaring en een beetje geluk en je raakt zelfs uit een stijf bevroren tankspoor dat dieper is dan je banden.

Dat filmpje bewijst vooral dat de bestuurder zijn/haar wagen niet kent en weinig rijervaring buiten asfalt en macadam heeft. Ik denk ook dat de bestuurder bang is de bodemplaat te krassen aan de stoeprand. Heen en weer schommelen wordt duidelijk besproken in Steinkohldeutsch en het enige wat gebeurt is 20 cm vooruitkruipen.

Ander onderwerp, maar wel terzake. Als het vers gesneeuwd heeft op een drievaksautostrada, zie ik ook weinig wagens op het linkerrijvak. Meestal rij ik daar helemaal alleen en steek ik de Range Rovers, X5, KJN, … voorbij aan 50-70 km/u. Zelfs met de Prius. :loser: Je hebt er zelfs weinig rijvaardigheid voor nodig. Enkel het besef en de ervaring dat verse sneeuw op een droge weg helemaal niet moeilijk rijdt. ( :think: Toch voorzichtig zijn, je weet nooit … :wtf: 😕 )

[quote=”mark986″ post=177634]Ach ja….. 4×4 zonder dif lock krijg je zelfs een defender makkelijk onderuit…. Kracht gaat altijd naar de wielen met minste weerstand! Dus dwz de wielen die spinnen…. Als je esp+lock+Mid diff en eventueel rear diff hebt, zal dit niet gebeuren.

Hier heb je zelfs geen diff locks voor nodig. Als 1 van de achterwielen al kracht kreeg toebedeeld, was er al geen probleem. Hier doet geen enkel wiel mee! Lijkt mij dus eerder eventueel ingrijpen van de elektronica, maar vooral totale onkunde van de chauffeur. Alleszins een zeer triestig tafereel, zeker wanneer mevrouw denkt dat losse zand achter de wielen gaat helpen.. Van al die moderne hulpmiddeltjes kunnen bepaalde mensen echt niet beter rijden.

Het kan nog erger :

hummer over kop

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.