Ik zeg niks.

Home Forum Zeverhoekje Ik zeg niks.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • PDS

Inderdaad Mark

Een Cayenne is gewoon een SUV. Geen volle terreinwagen ….

Gewoon weer makkelijk op de kar te springen voor jaloerse mensen :loser:

:coolness:

Ach ja….. 4×4 zonder dif lock krijg je zelfs een defender makkelijk onderuit…. Kracht gaat altijd naar de wielen met minste weerstand! Dus dwz de wielen die spinnen…. Als je esp+lock+Mid diff en eventueel rear diff hebt, zal dit niet gebeuren.
        Cayenne is nog altijd een softroad in tegenstelling tot een RR! Dus geen schaamte! Enkel poor journalisme!!!!!

plaatsvervangende schaamte 😳

dit doet me denken aan de foto van enkele maanden terug, toen tijdens een persvoorstelling de macan uit het zand moest getrokken worden door een Dacia Duster.
            De Duster stond nota bene wel op de verharde weg om de Macan eruit te trekken.

Uiteraard genoeg stof voor de haters om er een stukje over te schrijven en in het belachelijke te trekken.
            Totaal uit de context getrokken.
            Was het de Dacia geweest die door de Macan eruit getrokken werd, geen haan die ernaar kraait….

ruzie

ken

‘Zucht’

Ive

Dat is zo te zien toch een deftige stoeprand. zit zo te zien met zijn bodem op de boordsteen. Ik denk dat enkel een balk er voor kan helpen en dat die bij een bmw x5 of andere SUV net hetzelfde probleem ga geven.
                ‘k Zou meer durven zeggen. Hij heeft geluk dat het een SUV is, want een gewone gezinswagen zou helemaal vast zitten.

J

zucht….
                  Ik zwijg ook maar…

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.