- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 januari 2014 om 15:38
Hoi
Om de racehistorie te achterhalen van mijn 1986 944 turbocup heb ik al heel wat oude tijdschriften etc gezocht en gevonden en ook een originele video van 1986 met samenvatting van enkele races.
Het Duitse tuningbedrijf D&W sponsorde toen minstens 2 (rode) autos en rekening houdend met de setup van één van de autos (rood met geel en zwart) en het feit dat ik op mijn auto onder de rode lak ook gele en zwarte lak terugvind op de juiste plaatsen, zou het dus kunnen dat mijn auto één van die 2 is.
Via een vriend heb ik gehoord dat D&W destijds ook een winkel in Belgie had en dat ze elk jaar een catalogus uitbrachten, waarin ook fotos of artikels stonden van de teams die ze sponsorden.Dus als iemand nog ergens zo’n oude catalogus heeft of weet, van 1986 en/of 1987, ben ik zeer geïnteresseerd om te weten of er een rode 944 in staat met gele vlammen op de zijkanten en het dak (zeer fout design ) en racenummer 36 en vermoedelijk als pilote Annette Meeuvissen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.