- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 augustus 2013 om 15:22
Ik heb na 3 jaar eindelijk licht op groen om een porsche te kopen :happydance: Ik zoek een 3.2 targa of coupé MET schuifdak. Ik ben alleen tot de vaststelling gekomen dat de prijzen serieus de lucht in gegaan zijn, zeker voor één met G50 bak. Ik zag bvb een op foto mooie targa ’87, maar de vraagprijs is 32000 euro. Er was nochtans niets speciaals aan deze auto, integendeel, hij stond afgebeeld met voorspoiler doch zonder achterspoiler op. toen ik er via mail naar vroeg reageerde de aanbieder boos dat de meeste liefhebbers de achterspoiler niet graag zien, maar daar ging het mij niet om. Als de foto al niet klopt, zonder verdere vermeldingen, hoe is de realiteit dan? Zijn die prijzen realistisch? Wel vond ik enkele amerikaanse in belgie maar ik zou toch liefst een europese kopen. Weet iemand iets interessants te koop staan die in aanmerking komt? Mijn budget is +- 22000 euro. Kan ik daar iets voor kopen? Ps, de rijkswacht porsche heb ik nog niet gevonden. Groetjes, peter
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.