Ik zoek een 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Ik zoek een 3.2

• Maker
    Discussie
  • Ik heb na 3 jaar eindelijk licht op groen om een porsche te kopen :happydance: Ik zoek een 3.2 targa of coupé MET schuifdak. Ik ben alleen tot de vaststelling gekomen dat de prijzen serieus de lucht in gegaan zijn, zeker voor één met G50 bak. Ik zag bvb een op foto mooie targa ’87, maar de vraagprijs is 32000 euro. Er was nochtans niets speciaals aan deze auto, integendeel, hij stond afgebeeld met voorspoiler doch zonder achterspoiler op. toen ik er via mail naar vroeg reageerde de aanbieder boos dat de meeste liefhebbers de achterspoiler niet graag zien, maar daar ging het mij niet om. Als de foto al niet klopt, zonder verdere vermeldingen, hoe is de realiteit dan? Zijn die prijzen realistisch? Wel vond ik enkele amerikaanse in belgie maar ik zou toch liefst een europese kopen. Weet iemand iets interessants te koop staan die in aanmerking komt? Mijn budget is +- 22000 euro. Kan ik daar iets voor kopen? Ps, de rijkswacht porsche heb ik nog niet gevonden. Groetjes, peter

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • Had over deze in de link van Bully hierboven !

Nu ben ik nieuwsgierig hoor :think:

[quote=”Gette” post=141154]Die donkerblauwe van hierboven staat binnenkort in Belgie te koop denk ik :D[/quote]
          :happy: yep wegens aankoop van iets anders maar weg moet hij niet he tenzij ik een eerlijk bedrag krijg. :sarcastisch

Die donkerblauwe van hierboven staat binnenkort in Belgie te koop denk ik 😀

jan

[quote=”peter993″ post=141139]Is idd zeer mooi. Spijtig genoeg boven mijn budget. I[/quote]

Dan zal het heel moeilijk worden een goede 3.2 te vinden denk ik.
              Die prijs is heel goed, voor een gede en originele, ik doe de mijne
              voor die prijs zeker niet weg.
              goedkoper kom je uit op een model zonder G50 bak, en dit vind ik persoonlijk
              een must ! Beter ietsje meer uitgeven, je zal het je niet beklagen
              Good luck

jan

[quote=”peter993″ post=141139]Is idd zeer mooi. Spijtig genoeg boven mijn budget. I[/quote]

Dan zal het heel moeilijk worden een goede 3.2 te vinden denk ik.
                Die prijs is heel goed, voor een goede en originele, ik doe de mijne
                voor die prijs zeker niet weg.
                goedkoper kom je uit op een model zonder G50 bak, en dit vind ik persoonlijk
                een must ! Beter ietsje meer uitgeven, je zal het je niet beklagen
                Good luck

Is idd zeer mooi. Spijtig genoeg boven mijn budget. I

Als ik op zoek was naar een 3.2 zou ik zeker eens naar die rode gaan kijken. Faire prijs als hij in werkelijkheid zo goed is als op de foto’s

jan

als die wagen echt zo goed is als ze claimen, zou ik niet twijfelen.

idd die rode,als ge de pics ziet,en voor die prijs valt die best mee :driver:

Best een mooi ding hierboven !!

mijne mag je hebben voor 22k 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.