Ik zoek een porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Ik zoek een porsche

• Maker
    Discussie
  • Op kapaza staat een 911 3.2 targa van 1987 voor 25000 euro die door dekens in opdracht van de eigenaar wordt verkocht. Weet iemand iets meer over die auto? Over dekens zelf heb ik hier al positieve commentaren gelezen. Zou ik mij daar aan wagen? Is die auto zijn geld waard? Dank op voorhand voor de respons.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • XXX

Even doorsparen en deze kopen:
      http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-3-2-carrera-targa-turbolook-76752835.htm
      Ook bij Johan :relaxman:

Nu zijn we precies toch stoemelings een ‘positive feedback thread’ gestart :engeltje:

Johan dekens is echt wel te vertrouwen als hij zegt dat de wagen ok is,is hij ook in orde. 😀

‘t is wel een mooie *luv en Johan kennende zal hij zeker geen rommel verkopen. Wel wat jammer van de velgen. Op Johan’s website staat hij op een van de foto’s op Fuchs-velgen en dat vind ik persoonlijk veel mooier. Gewoon gaan kijken en er met Johan over praten, eens mee rijden,… Hij heeft overigens nog een aantal andere 3.2’s in de vitrine, dus je zal sowieso veel bijleren :geek:

Ja, tis den dezen …

Als een gekent handelaar een wagen te koop zet in opdracht van eigenaar,dan is er geen garantie;is het een echt goede wagen kopen ze hem gewoonlijk zelf om hem dan te verkopen met garantie en winst natuurlijk.

Verkoop in opdracht van de klant, dan ga je geen garantie krijgen vrees ik.
                  +200.000 km is ook niet niks he.
                  Ik zou dan zowieso een degelijke diagnose vragen om geen verassingen te hebben nadien.

Dat is dan deze? klikhierop Als je er een jaar garantie bij onderhandeld heb je een mooie deal 😉

Als de auto goed is, is hij zijn geld waard, ga kijken en laat je informeren door Johan. Een zeer goede vind je niet meer onder de 30K, meer richting 35K.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.