Ik zoek ‘hood rod’ kit voor een 911 kofferklep

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Ik zoek ‘hood rod’ kit voor een 911 kofferklep

• Maker
    Discussie
  • Weet een van jullie of je hier ergens een zogenaamde ‘hood prop rod’ kunt kopen zoals op de foto hieronder?
    In USA weet ik adressen maar dat duurt te lang voor nu.

seinesystems_hoodrod.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Wie kan er nu zeggen dat hij zijn koffer getuned heeft met 964 RS parts … :mrgreen: :up:

Geweldige service van Carnewal! Vandaag per koerier binnen, een Porsche hood rod set, direct geplaatst, eerst gepast met schroeven, morgen even vastpoppen. Werkt perfect!

hoodrod02.jpg

hoodrod01.jpg

Hey Deepee!
          Je hebt helemaal gelijk 😀 Als ik genoeg tijd had zou ik ‘m zeker zelf maken.
          Ondertussen heb ik wel iets interessants binnen gekregen! Check hieronder.
          Zo’n kniearm is inderdaad een goed idee.

een beetje DHZ-er maakt zo’n stok toch gewoon zelf 😳
            beter nog, koop/maak (of gebruik van een donorauto) een knie-arm die overstretcht want met zo’n losse stok in combinatie met één windvlaag is problemen zoeken.
            Tip: google eens met de term “bonnet stay” zoals deze op de oude kevers gemonteerd zitten. dat zal op een platgeklopte kever ook wel passen

Dank je Rocco! Ja die gasveren had ik al vervangen maar die beginnen nu alweer slapper te worden en het waren nogwel sterkere.
              Ik vind dit wel een mooie oplossing 😀
              Nog andere leveranciers van dit systeem in België dat je weet?

Deze is voor 964/993, anders eens contact opnemen met carnewal of het past : http://www.carnewal.com/products/P64/p93121/Rennsport-Hood-Support

Ik zou gewoon nieuwe pompjes kopen :engeltje:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.