IK ZOEK TARGA G-MODEL !

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht IK ZOEK TARGA G-MODEL !

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,

Net nieuw op het forum met een eerste specifiek doel:

Ik ben op zoek naar een Carrera Targa G-model.

als ik zo vrij mag zijn, my wishlist…..

Kleur =zwart met zwart interieur
    Liefst = 3.2 (als het even kan g50), mag ook 3.0 sc zijn ; EURO-model
    Weinig werk aan, geen hoge kosten te verwachten, ik ben absoluut geen techneut 😕
    Fuchs velgen
    Whale tail mag, moet niet
    Budget = 26.000 Eur

Voila, ik hoop redelijk volledig te zijn geweest…
    En nu duimen….

Bedankt!
    Tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
    • There… I fixed it! 😉
      Gewoon op “Voeg in” klikken als je ‘n foto upgeload hebt :up:

Congrats!! Ziet er ‘n mooie uit!!
      Zal ‘m nu effe op slot gooien, dan kan je ‘n mooi nieuw topic wijden aan de nieuwe :first:

Owkay Mushroom….. the pressure…..
        Ik versta dus niet hoe je die foto in je bericht zelf krijgt…..
        More 2 come…. :up:

P1020567.jpg

P1020587.jpg

Tut tut tut!!
          Niks afsluiten!!! :sarcastisch :mrgreen:
          Zo’n nieuwe aankoop zal wel ergens op ‘t net gestaan hebben mét foto’s en daar wij hier heel nieuwsgierig zijn, en vooral naar foto’s, vind ik niet dat we moeten wachten tot zaterdag :engeltje: :respekt:

Ziet er inderdaad een hele mooie uit….. maar zaterdag zal ik een andere *porsche 3.2 Targa uit 1985, ook vanuit Nederland (ook van een porscheforum.nl-lid) naar zijn nieuwe thuis brengen!
            Deze topic zal dus mogen afgesloten worden!
            Bedankt voor de tip, maar de keuze is net gemaakt..
            Van zodra in het land, zet ik enkele foto’s online!
            En dan….. :driver:

Dus eeuhm….moderator, graag afsluiten topic (moet dit zo? 😕 ) aub…

Schijnt de ex-wagen van een Nederlands forumlid te zijn. Wagen is blijkbaar in goede staat, maar kleur is niet meer origineel.

[quote=”Veedub33″ post=161842]Ik ben zaterdag in Nederland gaan kijken naar een donkerblauwe 3.2 Targa uit 85 – Eur-model
                Mooie staat volgens mij, er gaat een afspraak gemaakt worden om een verkoopskeuring uit te voeren en als dat meevalt….. :driver: :first:
                Einde maart meer nieuws, ik heb er goede hoop op!
                [/quote]En? Hier nog een andere. klikhierop

Klopt, gekocht door een ander forumlid, genaamd “Tommeken” :relaxman:

Geen fan van rood Bladerunner, hij staat er nu blijkbaar al niet meer op…
                    Ik ben zaterdag in Nederland gaan kijken naar een donkerblauwe 3.2 Targa uit 85 – Eur-model
                    Mooie staat volgens mij, er gaat een afspraak gemaakt worden om een verkoopskeuring uit te voeren en als dat meevalt….. :driver: :first:
                    Einde maart meer nieuws, ik heb er goede hoop op!
                    Alleszins al merci voor de vele tips! :salut:

Wim

[quote=”Rocco” post=157894]

ik denk : dak sluit niet mooi aan en deur ook perfect passend vanwege typisch targakwaal : auto is aan het doorbuigen en dient verstevigd te worden = extra kosten[/quote]

Dat gaat onze tweede kenner worden.

Die moet zo vlug mogelijk buiten bij ons. :happy: :mrgreen:

en deze?

[quote=”dirk l” post=157850]Wat er mis met met die rechterkant zie ik niet, daar is het kennersoog van Wim voor nodig :respect2:
                          [/quote]

ik denk : dak sluit niet mooi aan en deur ook perfect passend vanwege typisch targakwaal : auto is aan het doorbuigen en dient verstevigd te worden = extra kosten

Een G50 zou natuurlijk een mooi pluspunt zijn, maar inderdaad geen absolute vereiste….

De Targa in nederland is al een tijdje verkocht, gezien op de site van de verkoper……
                            Maar toch again merci Bladerunner. :respekt:

Wat de rechterkant betreft zie ik ook direct niet wat het probleem is maar je zal toch ter plaatse de wagen moeten gaan bekijken,op internet zien ze er allemaal mooi uit maar als je de wagen nader bekijkt is het dikwijls een teleurstelling :bounce:
                              Ook geen G50 boite is pas vanaf bouwjaar 09/1986,als de wagen er netjes uitziet vind ik dat geen probleem dat het geen G50 is.

Wat er mis met met die rechterkant zie ik niet, daar is het kennersoog van Wim voor nodig :respect2:
                                Is wel ook geen G50 , dacht dat het een voorwaarde was ?

Wim

rechterkant staat mij niet aan. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.