ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
    • [quote=”carlitos” post=114002]Sticker nog niet in bezit, maar komt in orde. Nog even geduld. Weglopen ga ik niet doen jongens, maar ben bezig met 3 wagens[/quote]

En, hoever sta je al ? :happy: :ass:

0

… nog gaan halen in Spanje 🙂

0

Die nep-Spaanse Techart bak vind ik toch wel graaf. Een Europipeke erop, striping eraf of veranderen en….. :driver:

0

Bull en Shit hebben blijkbaar elkaar gevonden.
            ciao,
            Luc

0

I know 😉 Wel grappig draadje hier :happy:

0

Dat kan je er zo af laten halen in de werkplaats 😉

0

Mercedes, Jaguar, enz.. zijn toch allemaal begrensd aan 250 km/h. 😀

0

[quote=”carlitos” post=112658]ja ik was ook beschaamd dat ik hem moest lossen aan 285[/quote]

Topsnelheid van de 5jaar oude Merc ligt ook wel iets lager. :driver:

Enkele technische gegevens

http://www.zeperfs.com/fiche3625-mercedes-cl-600.htm

Maar in bergaf en met de wind in de rug , lukt het wel 😀

0

BUSTED!! 😈

Heeft iemand ondertussen nog iets gehoord van onze vriend Car’lieg’os? 😆

0

😀 😀 😀 😀 😀

@Datake
                        :first: :first: :first:

In Italie hebben ze de Alfa Mito
                        In dit geval is het ne Carlitos Mito

0

[quote=”carlitos” post=113694]jongens ik zit op restaurant met een klant, en heb juist de fotos binnen, ik plaats ze met de i phone, en die knoppetjes zijn te klein grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sorry[/quote]

Denk dat hier al alles duidelijk was zeker…

Op restaurant met klant met zenuwdoos in de hand op het forum…….JA JA JA

0

[quote=”Morris52″ post=114508]Als ne verkoper mij 2 weken laat wachten eer ik alle info krijg , dan zou ik serieus aan zijn geloofwaardigheid twijfelen.
                              Nu ik twijfel eigenlijk ook aan de hele geloofwaardigheid van dit topic

Mvg, Guy[/quote]

Morris52 + 1.

0

Als ne verkoper mij 2 weken laat wachten eer ik alle info krijg , dan zou ik serieus aan zijn geloofwaardigheid twijfelen.
                                Nu ik twijfel eigenlijk ook aan de hele geloofwaardigheid van dit topic

Mvg, Guy

0

ge kunt toch in ieder geval dan niet zeggen dat die verkoper geen service biedt hé :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.