ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
    • [quote=”carlitos” post=114002]Sticker nog niet in bezit, maar komt in orde. Nog even geduld. Weglopen ga ik niet doen jongens, maar ben bezig met 3 wagens[/quote]

En, hoever sta je al ? :happy: :ass:

… nog gaan halen in Spanje 🙂

Die nep-Spaanse Techart bak vind ik toch wel graaf. Een Europipeke erop, striping eraf of veranderen en….. :driver:

Bull en Shit hebben blijkbaar elkaar gevonden.
            ciao,
            Luc

I know 😉 Wel grappig draadje hier :happy:

Dat kan je er zo af laten halen in de werkplaats 😉

Mercedes, Jaguar, enz.. zijn toch allemaal begrensd aan 250 km/h. 😀

[quote=”carlitos” post=112658]ja ik was ook beschaamd dat ik hem moest lossen aan 285[/quote]

Topsnelheid van de 5jaar oude Merc ligt ook wel iets lager. :driver:

Enkele technische gegevens

http://www.zeperfs.com/fiche3625-mercedes-cl-600.htm

Maar in bergaf en met de wind in de rug , lukt het wel 😀

BUSTED!! 😈

Heeft iemand ondertussen nog iets gehoord van onze vriend Car’lieg’os? 😆

😀 😀 😀 😀 😀

@Datake
                        :first: :first: :first:

In Italie hebben ze de Alfa Mito
                        In dit geval is het ne Carlitos Mito

[quote=”carlitos” post=113694]jongens ik zit op restaurant met een klant, en heb juist de fotos binnen, ik plaats ze met de i phone, en die knoppetjes zijn te klein grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sorry[/quote]

Denk dat hier al alles duidelijk was zeker…

Op restaurant met klant met zenuwdoos in de hand op het forum…….JA JA JA

[quote=”Morris52″ post=114508]Als ne verkoper mij 2 weken laat wachten eer ik alle info krijg , dan zou ik serieus aan zijn geloofwaardigheid twijfelen.
                              Nu ik twijfel eigenlijk ook aan de hele geloofwaardigheid van dit topic

Mvg, Guy[/quote]

Morris52 + 1.

Als ne verkoper mij 2 weken laat wachten eer ik alle info krijg , dan zou ik serieus aan zijn geloofwaardigheid twijfelen.
                                Nu ik twijfel eigenlijk ook aan de hele geloofwaardigheid van dit topic

Mvg, Guy

ge kunt toch in ieder geval dan niet zeggen dat die verkoper geen service biedt hé :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.