ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 170)
  • PB

Go Mush! :relaxman:

[quote=”carlitos” post=112623]HEB OOIT EENS KLOP GEKREGEN VAN EEN PORSCHE DE BAAN VAN LUIK NAAR AKEN[/quote]
        Nog eens mijn excuses daarvoor!! :sarcastisch :mrgreen: :first:

PB

[quote=”etieke” post=112643]
          en zet die caps lock eens af ,dat leest irritant[/quote]

Niet enkel zijn Caps. :mrgreen: :happy: :mrgreen:

ik vrees toch voor die 30000€ euro hoor
            moest je voor de mijne komen in die is op dat moment meer waard ,dan mag je voor mij nog tot st juttemis zwaaien met je briefjes hoor .
            als iemand zn wagen onder de prijs wil wegdoen gaan ze wel naar een garage ,die nemen tegenwoordig met veel plezier deze wagens over .
            Voor een prikje uiteraard.
            en zet die caps lock eens af ,dat leest irritant

IK ZOU ME GRAAG EEN 996 TURBO AANSCHAFFEN, OMDAT IK VERMOEDT MET 30.000 EURO HEB JE EEN PRACHT VAN EEN WAGEN, EN DIE ZULLEN NIET MEER DALEN. BODDEM

DE CL IS ECHT EEN PRACHT VAN EEN WAGEN MAAR HET NIEUWE MODEL IS ER, EN WIE WIL DIT NOG? NIEMAND

heeft niet zozeer merkgebonden nadelen, maar alles te maken met onze …regering dirupo! En die … mag je zelf invullen.
                  Alle zwaardere motoren worden zo gestraft en prijzen zijn bijgevolg in vrije val. Neem daar de crisis bij en je kan wel uitzonderlijke koopjes vinden die een paar jaar geleden niet denkbaar waren.

De tijd dat Porsche waardevast was ligt ook al effe achter ons hoor, dus daarom zou ik het niet doen.
                    Als ‘t is om gene klop te krijgen kan je beter een Clio RS oid kopen…

[quote=”carlitos” post=112626]JA IS EEN DROOMWAGEN, MAAR KOST EEN PAK GELD, EN NA 5 JAAR KRIJG JE ER NIETS MEER VOOR.[/quote]

Sssst, stillekes. (caps lock 😉 )

JA IS EEN DROOMWAGEN, MAAR KOST EEN PAK GELD, EN NA 5 JAAR KRIJG JE ER NIETS MEER VOOR.

ook al een niet onaardige wagen qua prestaties toch? Nen dikke v12 die toch ook net onder de 5s naar 100 sprint.

MIJN HUIDIGE WAGEN IS EEN MERCEDES CL 600 500 PK, 5 JAAR OUD, EN IK BEN MAAR 3 MAANDEN OP JAAR IN BELGIE, EN IK WIL IETS SPECIAALS IN MIJN GARAGE STAAN. HEB OOIT EENS KLOP GEKREGEN VAN EEN PORSCHE DE BAAN VAN LUIK NAAR AKEN, EN BEN HET NOG NIET VERGETEN

carlitos, is niet zomaar een voertuig hé! Of natuurlijk tezien wat je onder die definitie verstaat.
                              Met welke wagens heb je nu gereden?
                              Waarom wil je een porsche, of wat zoek je in een porsche?
                              Waarvoor ga je de wagen gebruiken?

ALS IK HET ZO HOOR, ZIJN DAT PRIMA VOERTUIGEN?

Carlos,

Vooral veel luisteren naar de mannen hier op het forum.
                                  Hier krijg je alle info die je maar wil.(als je de juiste vragen stelt met alle info)

En vooral geen schrik hebben om mogelijke aankopen te posten.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.