ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

5 reacties aan het bekijken - 166 tot 170 (van in totaal 170)
    • Tja, ik zit teveel bezig in het aircooled departement en volg de andere niet zo heel fel op. Zal er eens werk van maken als ik tijd heb.

0

Steve je kan er al een heleboel vinden tegenwoordig tussen de 30000 en 40000 euro . 😥
        Het is overal crisis 😥 😉

0

En 30 a 35.000 eur voor een 996 turbo? Ik denk eerder 40 a 45.000 eur … Je zal er uiteraard wel vinden aan die lage prijs, maar of ke daar rijplezier gaat aan beleven?

Denk toch ook even aan de rijkosten van zo’n machine.

Succes alleszins.

0

Na je voorstelling hier op het forum gooien we de boel opnieuw open .
            Welkom . :applaus:
            Er zitten hier verschillende 996 turbo eigenaren of ex-en van op dit forum .
            Wat de motor van een turbo betreft hoef je je geen zorgen te maken .
            Je vraag handgeschakeld of tiptronic zal hier nog een leuke discussie teweeg brengen . 😉
            Rij eens met beiden en beoordeel wat je het beste bevalt .

0
            Wim

[quote=”carlitos” post=112529]graag info aub[/quote]

Wat je schrijft zouden wij ook graag van je hebben, dus stel u eigen even netjes voor in daarvoor bestemde draadje, en de antwoorden zullen daarna vanzelf komen.
              Tot die tijd (voorstelling doen) gaat dit draadje op slot.

0
            5 reacties aan het bekijken - 166 tot 170 (van in totaal 170)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.