ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

5 reacties aan het bekijken - 166 tot 170 (van in totaal 170)
    • Tja, ik zit teveel bezig in het aircooled departement en volg de andere niet zo heel fel op. Zal er eens werk van maken als ik tijd heb.

Steve je kan er al een heleboel vinden tegenwoordig tussen de 30000 en 40000 euro . 😥
        Het is overal crisis 😥 😉

En 30 a 35.000 eur voor een 996 turbo? Ik denk eerder 40 a 45.000 eur … Je zal er uiteraard wel vinden aan die lage prijs, maar of ke daar rijplezier gaat aan beleven?

Denk toch ook even aan de rijkosten van zo’n machine.

Succes alleszins.

Na je voorstelling hier op het forum gooien we de boel opnieuw open .
            Welkom . :applaus:
            Er zitten hier verschillende 996 turbo eigenaren of ex-en van op dit forum .
            Wat de motor van een turbo betreft hoef je je geen zorgen te maken .
            Je vraag handgeschakeld of tiptronic zal hier nog een leuke discussie teweeg brengen . 😉
            Rij eens met beiden en beoordeel wat je het beste bevalt .

Wim

[quote=”carlitos” post=112529]graag info aub[/quote]

Wat je schrijft zouden wij ook graag van je hebben, dus stel u eigen even netjes voor in daarvoor bestemde draadje, en de antwoorden zullen daarna vanzelf komen.
              Tot die tijd (voorstelling doen) gaat dit draadje op slot.

5 reacties aan het bekijken - 166 tot 170 (van in totaal 170)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.