ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 170)
  • PB

Jullie zoeken het allemaal te ver, de verkoper heeft een probleem om een geschikte kalligrafeur te vinden, die de sticker kan overzetten zodat hij deze kan versturen met de postduif. :mrgreen:

+1

volgens mijn bescheiden mening is die er serieus mee aant spelen .

De Carlito uit de film “Carlito’s way” (Al Pacino) had af en toe een zaakje op te knappen. Even geen tijd… 😉

Attachments:
            • tumblr_mblgw226BS1r19frno1_500.jpg

Al een beslissing gevallen?

Carlitos dit kan toch niet zo moeilijk zijn . 🙄
                  Dat hij een foto maakt met zijn gsm en dit per email verzendt .
                  Anders op een blad noteren wat de code’s zijn als je hem aan de lijn hebt .

heb juist man aan de lijn de sticker is in zijn onderhoudsboekje, maar zoek een manier om het te mailen nog even gduld grrr

3 wagens? Vertel. Ik ben nieuwsgierig welke modellen je op het oog hebt.

[quote=”carlitos” post=114002]Sticker nog niet in bezit, maar komt in orde. Nog even geduld. Weglopen ga ik niet doen jongens, maar ben bezig met 3 wagens[/quote]

Als de sticker niet meer in de voorklep te vinden is kleeft er mss ook nog een in het onderhoudsboekje. (kan zijn dat het kofferdeksel ooit vervangen werd)

Sticker nog niet in bezit, maar komt in orde. Nog even geduld. Weglopen ga ik niet doen jongens, maar ben bezig met 3 wagens

[quote=”mark986″ post=113880]Maar iedereen amuseert zichezelf toch he :happy:[/quote]

Tuurlijk ! Daarom kocht ik een P. en daarom zit ik op dit forum. 😉

S2

Komaan, zijn jullie nu allemaal niet nieuwsgierig naar dat fotootje van de optiesticker?

Ik in elk geval wel.

Laten we Carlitos even respijt geven tot hij de optiesticker gepost heeft.

Op deze manier jagen we hem weg en zien we nooit die sticker, en dat zou toch een anticlimax zijn na al die pagina’s.

Maar iedereen amuseert zichezelf toch he :happy:

:censored:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.