ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 170)
    • @carlitos: voel u toch zo direct niet aangevallen man! 🙄
      We willen gewoon helpen.

Wat ik me afvraag is waarom je al die vragen hier komt stellen en niet aan de verkoper?
        Die moet jou toch kunnen zeggen wat er gebeurd is met deze wagen, waarom hij een serienummer uit 1995 heeft, hoe het komt dat hij oranje is, etc… etc…

Dat je dan vragen hebt bij het verhaal en die hier komt vragen is logisch, je wil geen kat in een zak kopen, maar ik heb de indruk dat er veel verzwegen wordt en een eerlijke verkoper verzwijgt niets.

[quote=”carlitos” post=113759]ik heb de man daarjuist nog gesproken, hij gaat me die sticker mailen, weldra kan ik hier plaatsen.[/quote]

Attachments:
          • 996.JPG

ik heb de man daarjuist nog gesproken, hij gaat me die sticker mailen, weldra kan ik hier plaatsen.

hoe verklaar je dan het interieur????????????????????????????????????????????????? is dit de style van techart? of kan je dit zo bestellen bij porshe?

[quote=”carlitos” post=113753]vraagje mans versie het is een techart in oranje voor 100%
                [/quote]

Zou me verwonderen dat techart een 996TT tiptronic onder handen zou genomen hebben. Je zou dan eerder een handgeschakelde werwachten…

vraagje mans versie het is een techart in oranje voor 100%

mijn vraag is: hoe gaan die mannen tewerk van techart, die kopen 10 porsches in kleur wit, and die herschilderen de wagens in de kleuren die de klant wenst?????? maar in het onderhoudsboekje blijft de originele kleur op het ticket?

of de klant zegt ik wil een rode, en techart besteld aan porsche een rode die zij dan verder ontwikkelingen???????? en veranderen nooit de kleur?

misschien domme vragen voor sommigen, maar ik zou het graag willen weten.

ik zal weldra meer fotos hebben, en ik heb ook gevraagd voor die sticker. wagen zou altijd bij een porsche dealer in onderhoud geweest zijn tot 80.000 km, daarna is het onderhoudsboekje niet meer ingevuld omdat de person niet meer naar een dealer is geweest. ondertussen zou er 110.000 km op de teller staan.

S2

@Carlitos:

In het geval hierboven is LM7X dus de buitenkleur (in dit geval Atlas Grey Metallic of Atlasgrau 🙂 )

en CZ is de interieur kleur (in dit geval leder in Graphite Grey )

PB

[quote=”mark986″ post=113729]
                        Heeft pcm, dan staat de airco altijd beneden[/quote]

Gelijk heb je, in al mijn 7 haasten meende ik een kleurverschil te zien op het radiogedeelte,
                        en koppelde hier automatisch een aftermarket ombouw aan. 😥 😥 😥

PB

Neem >> HIER << alvast eens een kijkje, kan je zowat elke code terug vinden. 😉

c00 = Germany
                          XMZ Rear centre console, leather
                          enz.

@CARLITOS

Het is dus enkel aan de hand van deze sticker dat je de kleur kan aflezen!

Mag ik ondertussen vragen aan de experten op het forum om deze sticker eens te ontleden aub

Hij is van mijn 996 Turbo S Cabriolet … Ik zou graag eens weten welke extra opties hier opzitten! Waren de keramische remmen standaard op deze versie?

Laat jullie maar eens gaan hé gasten !

LABEL003.JPG

Wss een verkeerde letter in het chassisnummer dat hij doorgegeven heeft. Zoals vermeld, als je de optiesticker hier kan plaatsen, kunnen we je alles over de wagen zijn opties/type vertellen.

Binnen merk ik weinig tot geen prutswerk .
                                Kleur remklauwen is moeilijk te zien ,rood ?geel ?of ook oranje ?

S2

Ziet er een mooie wagen uit, maar ik ben vooral benieuwd naar de optiesticker, dan kunnen we je alles over de wagen vertellen, opties, kleur, type, bouwjaar, ….

Andere foto’s zijn leuk, maar enkel de sticker vertelt de waarheid (… een mooie aziatische schone kan ook een identiteitskaart van een man hebben 😉 las ik onlangs in de krant)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.